Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Nero سال بعد برای کنسول PS4 و رایانه های شخصی عرضه می گردد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_nero-xbox-one-250x141.jpg]

Storm in a Teacup و SOEDESCO اعلام نمودند که عنوان انحصاری زمانی جدید کنسول Xbox One، یعنی Nero، که در سبک اول شخص_ پازل دنبال می شود، در اوایل سال بعد برای کنسول PS4 و رایانه های شخصی نیز عرضه می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
داستان عنوان Nero در سفری احساسی بین هر دو جهان تاریکی و روشنایی دنبال می شود که یادآور یکی از نقاشی های معروف Thomas Kinkade می باشد. استودیو سازنده عنوان مذکور خواستار ارائه داستان، در حین انجام گیم پلی به صورت بصری می باشد. همان طور که شما در حین بازی پیشرفت می کنید، اسکریپت بازی نیز به عنوان بخشی از محیط زیست آن در صفحه نمایش وجود دارد تا را راه جهت پیشروی در داستان عاطفی بازی به شما نشان دهد.
به دلیل اطمینان والدین از بازی برای کودکان خود، سازندگان اذعان داشته اند که داستان نیز به دلیل پیدا کردن علت بیماری کودکی، بر روی هر دو والدین او تمرکز دارد. در طول سفر شما، جهت حل پازل ها می بایستی قطعات مختلف را پیدا کرده و در جایگاه مناسبی قرار دهید تا تصاویر و جزئیات بیشتری را از گذشته کاراکتر خود مشاهده نمایید. کیفیت بصری و صدا گذاری بازی نیز به صورت کاملا واضحی تحت تاثیر مکانی که شما در آن قرار دارید و کاری که در حال انجام آن هستید، می باشد.
هم چنین  شایان به ذکر است که عنوان Nero، در شبکه های اجتماعی مختلفی مورد تحسین والدین کودکان خرد سال قرار گرفته و به شدت، برای خرید آن توصیه شده است. عنوان مذکور هم اکنون بر روی کنسول Xbox One در دسترس است.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما عنوان Nero را تجربه کرده اید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.