Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gamescom 2015: قابلیت DVR کنسول Xbox One فقط در صورت وجود هارد اکسترنال کاربرد دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قابلیت DVR که چندی پیش برای کنسول Xbox One در گیمزکام معرفی شد، فقط در صورتی که بوسیله یک هارد اکسترنال به کنسول خود وصل شوید برای شما قابل استفاده خواهد بود. با ما همراه باشید.

[تصویر:  Xbox-One-Digital-TV-Tuner_940x580-600x370-250x154.png]

مایکروسافت امروز تایید کرد که برای استفاده از قابلیت DVR بر روی Xbox One، حافظه داخلی کنسول مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و شما نیاز به یک فضای ذخیره سازی خارجی (External HDD) خواهید داشت.
اگر درست به موضوع فکر کنید، در خواهید یافت که تصمیم مجبور کردن شما برای استفاده از هارد اکسترنال منطقی است؛ ۵۰۰ گیگابایت فضای موجود در هارد داخلی Xbox One فقط به اندازه نصب بازی ها کفایت می کند و همین محدودیت در فضای داخلی، باعث میشود که اشغال شدن ۲۰۰ گیگابایت از هارد دستگاهتان توسط برنامه های تلوزیونی و بازی های ظبط شده، زیاد باب میلتان نباشد!
مایکروسافت در طول نمایشگاه گیمزکام، در این رابطه به خبرنگار Gamespot گفت:
نقل‌قول:
برای لذت بردتن از قابلیت Xbox One DVR به یک فضای ذخیره سازی خارجی مخصوص آن نیاز خواهید داشت. ما می خواهیم که از این طریق، مابین تماشای تلوزیون و انجام بازی، تعادل برقرار و این مهم را برای شما بهینه کنیم. نمی خواهیم که بین این دو، نا هماهنگی صورت گیرد.
قابلیت DVR در سال ۲۰۱۶، به صورت رایگان برای Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. این قابلیت که یکی از بهترین سورپرایز های مایکروسافت بود، به شما امکان می دهد که برنامه های تلویزیونی دلخواهتان را ضبط و به هر دستگاهی که از ویندوز ۱۰ استفاده می کند استریم کنید. همچنین شما می توانید به Xbox One خود برنامه زمانی بدهید تا حتی در زمانی که در منزل حضور ندارید، برنامه ها به صورت خودکار ضبط شوند و بعدا از تماشای آن ها لذت ببرید.

خبنرگار: الوند فایقی
منبع[url=http://www.vg247.com/2015/08/07/xbox-one-dvr-only-works-if-you-have-external-hdd-connected/][/url]