Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باندل جدید Xbox One به همراه یک تلوزیون ۴۰ اینچ ۱۰۸۰p سامسونگ!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_Samsung_HDTV.png]

بله تیتر خبر را درست خوانده اید! خرده فروش Best Buy به تازگی یک باندل بسیار هیجان انگیز و صدالبته “بسیار به صرفه و ارزان قیمت” از Xbox One را معرفی کرده است که علاوه بر کنسول، یک تلوزیون جدید را نیز شامل می شود! برای جزئیات جدید با ما همراه باشید.

خریداران این باندل، می توانند با پرداخت فقط “۵۰۰ دلار” صاحب کنسول Xbox One و یک دستگاه LED هوشمند Full HD با اندازه ۴۰ اینچ سامسونگ شوند. قیمت این تلوزیون در حال حاضر ۴۳۰ دلار و قیمت کنسول جدید نیز ۳۵۰ دلار است که اگر جداگانه به خرید آن ها اقدام کنید، باید مبلغی معادل ۷۸۰ دلار را بپردازید، در حالی که با خرید این باندل و پرداخت ۵۰۰ دلار، مبلغی برابر ۲۸۰ دلار را صرفه جویی خواهید کرد. این باندل از یکشنبه همین هفته (فردا) تا ۱۵ اوت (شنبه، ۲۴ مرداد) به مدت محدود برای فروش در خرده فروشی Best Buy در دسترس قرار خواهد گرفت.


همچنین Best Buy این فروش را در کالج های آمریکا نیز تبلیغ می کند و در واقع، دانش آموزان را با وسوسه کردن از طریق این پیشنهاد شگفت انگیز هدف قرار داده است!

خرده فروش در بیانیه تبلیغاتی خود می گوید:
نقل‌قول: این یک پیشنهاد دانش آموزی عالی است. همچنانکه کنسولی مانند Xbox One از الزامات دوران دانش آموزی است، تلوزیون ۴۰ اینچ هم یک گزینه عالی برای خوابگاه ها می باشد!
این تلوزیون، از LED های هوشمند میان رده سامسونگ برای سال ۲۰۱۵ محسوب و با مدل UN40J5200AFXZA شناخته می شود.
البته لازم به ذکر است که این باندل، باندل رسمی مایکروسافت نیست و فقط یک پیشنهاد از سوی Best Buy است.


نظر شما درباره این باندل فوق العاده چیست؟

منبع
خدا به خیر کنه مارو با فروشنده هایی که این باندل رو توی ایران میخوان بفروشن لابد میان ۶ میلیون میفروشنش یا تلویزیون رو از روش بر مبدارن
اینجا رو باش!!!
تا ما رفتیم یه تلویزیون دقیقا 40 اینچ 1080 سامسونگ گرفتیم آقایون اومدن دارن تلویزیون و ایکس باکس رو باهم و خیلی ارزون میدن!
ای خدا چرا من شانس ندارم؟! :D
جان من ابنو بزاری تو اتاق درو ببندی بشینی ویچر بازی کنی  :D