Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رئیس یوبی سافت از آینده گیم می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Yves Guillemot ، رئیس شرکت یوبی سافت به بیان دیدگاهش نسبت به اهمیت cross console gaming (بازی بر روی چند کنسول) ، بازی های free-to-play ، عناوین دیجیتالی پرداخته و همچنین انتظارش از کنسول های نسل حاضر و نسل بعد و آن چه که باید عملی سازند را بیان کرده است.


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.



طی مصاحبه با The Guardian ، وی به تشریح خواسته هایش از عرضه کنسول های Wii U و PSVita و دیگر دستگاه های قابل حمل پرداخت. "بهتر است از هر دستگاهی که دارید استفاده کنید ، هر جایی که هستید ، بازیتان را ادامه دهید. آینده ای که من می بینم بدین شکل است که قادر خواهید بود تا عناوین PC و کنسول را در هر جایی بازی کنید. خواه تجربه کامل از یک بازی باشد خواه تجربه ای تغییر یافته باشد (برای اسمارت فون ها) که می تواند شما را برای بازی اصلی آماده کند. این اتفاقی است که می افتد."


"نسل بعد کنسول ها ، به سمت بازی های بزرگتر خیز بر خواهد داشت و ما نیز مجبور به ساخت تعداد کمتری خواهیم بود. اما در مورد بازی های free-to-play ، تیم های بزرگ نیاز نیست و ما می توانیم به امتحان چیزهای مختلف بپردازیم و موضوعاتی را بیابیم که مورد علاقه مخاطبان و استفاده کنندگان باشد. ما هفته گذشته Mighty Quest for Epic Loot را معرفی کردیم و به معرفی انواع جدیدی از بازی ها می پردازیم. این محیط جدید در واقع به ما شانسی جدید را می دهد تا مخاطبان و مصرف کنندگان جدیدی به دست آوریم و انواع جدیدی از بازی ها و تجربه های جدید را خلق کنیم. چیزی که من در مورد FTP دوست دارم این است که شما در تمام اوقات همراه با مصرف کننده خواهید بود. می توانید 6 ماه را به بهبود گیمپلی بازی بگذرانید و سپس آن را در محیطی جدید ، عنوانی جدید به کار گیرید چون که به خودی خود می دانید این کار خوب جواب می دهد."


حال که Assassin’s Creed III جزو لانچ تایتل Wii U و همچنین Liberation نیز جزو عناوین PSVita است ، یوبی سافت نقش خود را برای به جلو راندن مرزهای cross console gaming ایفا می کند.


منبع