Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازنده عنوان FF 15 برای ساخت کشتی های هوایی بازی از سازنده Just Cause 3 کمک می گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Final-Fantasy-15.jpg]

این هفته، در طی گزارش زنده عنوان Final Fantasy 15 در جریان Gamescom 2015، آقای Hajime Tabata کارگردان بازی اعلام کرد که تیم سازنده در تلاش برای اضافه کردن کشتی های فضایی به بازی می باشد. حال در یکی از مصاحبه های اخیر، ایشان از همکاری تیمش با استودیو Avalanche سازنده ی عنوان Just Cause 3 برای ساخت این کشتی ها خبر داد.

در مصاحبه ی جدید آقای Tabata با وبسایت Famitsu، وی توضیح داد که تیم قصد پیاده سازی یکسری کشتی هوایی در بازی را دارد که توانایی پرواز در مقیاس کل نقشه ی بازی را داشته باشند. ایشان تاکید کردند در صورتی که این ویژگی تا زمان عرضه ی بازی آماده نشود در نسخه ی نهایی بازی حضور نخواهد داشت، اما مسلما در آینده ای نزدیک به عنوان یک محتوای قابل دانلود برای بازی عرضه خواهد شد:
نقل‌قول:
من مطمئن نیستم که بتوانیم این ویژگی را تا زمان عرضه ی رسمی بازی آماده کنیم، اما معتقدم ما باید این ویژگی را حتی اگر شده بصورت یک محتوای قابل دانلود به بازی اضافه کنیم.
وی افزود:
نقل‌قول:
به شخصه پرواز کردن در سراسر محیط بازی را دوست دارم و علاقه دارم این ویژگی را تجربه کنم. مطمئنم طرفداران بازی نیز دوست دارند این ویژگی را تجربه کنند.
Tabata اعلام کرد مذاکرات با استودیو Avalanche در ضمینه‌ی همکاری های تکنیکی از زمان همایش GDC 2015 آغاز شده بود. علت انتخاب استودیو Avalanche برای پیاده سازی این ویژگی، ساخت یک سیستم کنترلی منحصر بفرد برای عنوان Just Cause 3 بوده است:
نقل‌قول:
درست است که این همکاری به سختی آغاز شد، اما این موردی است که تیم سازنده ی Final Fantasy 15 و استودیو Avalanche از آن انتظارات فراوانی دارند.
Final Fantasy 15 مراحل ساخت خود را برای پلتفرم های PS4 و Xbox one طی می کند. طبق گفته های پیشین آقای Tabata بازی در سال 2015 عرضه نخواهد شد اما به احتمال فراوان شاهد عرضه ی بازی قبل از سال 2017 خواهیم بود.

منبع : VG247