Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ۳۴۵ هزار نفر از Gamescom 2015 بازدید کرده اند| رکوردی جدید برای نمایشگاه Gamescom
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  gamescom1.jpg]

بر اساس آمار رسمی منتشر شده، ۳۴۵ هزار نفر از نمایشگاه Gamescom 2015 که هفته ی گذشته در شهر کلن برگزار شد، بازدید کرده اند. این آمار رکورد جدیدی برای نمایشگاه Gamescom به شمار می رود. برای اطلاعات بیشتر و همچنین تاریخ نمایشگاه سال آینده، با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
همانطور که می دانید چندی پیش نمایشگاه بزرگ Gamescom که پس از E3 برترین نمایشگاه بازی های رایانه ای می باشد، برگزار شد. اکنون با توجه به آمار رسمی، مشخص شده است که تعداد بازدیدکنندگان امسال این نمایشگاه ۳۴۵ هزار نفر بوده است. امسال ۱۰ هزار نفر بیش تر از سال گذشته از این نمایشگاه بازدید کرده اند. در بین ۳۴۵ هزار شرکت کننده در این نمایشگاه، ۳۳ هزار نفر بازدیدکنندگان تجاری بودند.
رییس و مدیر اجرایی Koelnmesse در این خصوص اعلام کرد:
نقل‌قول:
آمار منتشر شده نشان دهنده یک نمایشگاه بسیار موفق می باشد. بدون شک این آمار از انتظارات ما هم فراتر بوده است. رشد تعداد بازدید کنندگان و غرفه ها به همراه اقداماتی که باعث بهبود کیفیت نمایشگاه می شوند، اجزای مهمی برای داشتن یک نمایشگاه پایدار و موفق می باشند.
ما بسیار از Gamescom 2015 راضی بوده ایم؛ زیرا بار دیگر رکورد شکنی کرده ایم و باعث شده ایم افراد زیادی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
همچنین تاریخ برگزاری نمایشگاه Gamescom در سال آینده هم مشخص شد. نمایشگاه Gamescom 2016 چند هفته زودتر در تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اوت ۲۰۱۶ (۲۷ تا ۳۱ مرداد ۹۵) در کلن آلمان برگزار خواهد شد.
آیا از نمایشگاه Gamescom امسال راضی بودید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
اصلا از گیمزکام امسال راضی نبودم :@
کلا نمیدونم چرا از گیمزکام خوشم نمی یاد
فقط E3
منم با حرف hossein-r موافقم E3 یه چیز دیگست و اگه سونی هم تو گیمز کام کنفرانس میذاشت بهتر میشد.