Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Bandai Namco مسئولیت انتشار بازی Get Even را بر عهده می‌گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اینطور که بنظر می‌رسد، شرکت معروف Bandai Namco وظیفه انتشار عنوان Get Even که ساخته استودیو The Farm 51 است را بر عهده گرفته و می‌خواهد بر روی این عنوان سرمایه گذاری کند. باما در ادامه مطلب همراه باشید.
[تصویر:  Bandai-Namco-Get-Even-Publish.jpg]
در اینجا می‌توانید متنی که توسط مسئولان شرکت Bandai Namco و استودیو The Farm 51 انتشار یافته است را مشاهده کنید:
نقل‌قول:
آقای Wojciech Pazdur مسئول ساخت بازی‌ها در استودیو:
ما بسیار از این که شرکت Bandai Namco وظیفه انتشار Get Even را بر عهده گرفته است خوشحالیم و مطمئنیم که آن‌ها حاضرند برای تبدیل شدن این بازی به یک تجربه منحصر به‌فرد، همه‌ تلاش خود را انجام دهند. Bandai Namco نه‌تنها وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد بلکه در مرحله ساخت نیز به‌ما کمک می‌کند تا بتوانیم چیزهایی که در سر داریم را کاملا در بازی پیاده سازی کنیم. ما مطئنیم که Get Even یک عنوان عالی در سبک FPS خواهد بود و تجربه‌ای که Bandai Namco در ارائه بازی‌ها دارد، بدون شک باعث این خواهد شد که این بازی از همه‌ی پتانسیل خود استفاده کند.
سخنان آقای Herve Hoerdt مسئول Bandai Namco Europe:
ما هم از این که با The Farm 51 در کامل شدن پروژه Get Even سهیم شده ایم خوشحالیم و به موفقیت این عنوان بسیار امیدوار هستیم. Get Even مطمئنا یکی از عناوین مهم و کلیدی Bandai Namco در این سال خواهد بود و باید بگوییم با داستان پخته و کاملی که این بازی دارد همه بازیکنان باید نگاهی به این بازی داشته باشند.
داستان بازی Get Even یک داستان متناوب، پخته و جذاب خواهد بود که از سناریوهای همیشگی بازی‌ها در سبک FPS فاصله گرفته و یک داستان تاریک و پرتنش را نشان می‌دهد که با ترکیب شدن با عناصر یک عنوان شوتر، تجربه‌ای عالی را رقم خواهد زد.
بازی Get Even در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌‎های Xbox One و PS4 به همراه پلتفرم PC انتشار خواهد یافت.

Source