Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بروزرسان 1.08 عنوان The Witcher 3 نرخ فریم بهتری را ارایه می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  the_witcher_3_wild_hunt_14_pyres_of_novi...50x140.jpg]
بروزسان ۱٫۰۸ عنوان The Witcher 3 منتشر شد و به طور واقعی عملکرد این عنوان بر روی کنسول های بازی را بهتر کرد و کاهش نرخ فریمی که بعد از بروزرسان ۱٫۰۷ به وجود آمده بود را نیز رفع و رجوع نمود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کاربران عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در سراسر جهان برزورسان ۱٫۰۸ را برای این بازی دریافت کردند و در جزییات این بروزرسان آمده بود که بعد از نصب با بهبود عملکرد و نرخ فریم بازی روبرو خواهید شد. این مشکلات بعد از انتشار بروزرسان ۱٫۰۷ به وجود آمده بود و کاربران را اذیت می‌کرد.
Digital Foundry یک تحقیق و تفحص عمیق درباره این بروزرسان به انجام رسانده است که ببیند واقعا بعد از نصب آن قرار است چه اتفافی برای بازی بیفتد و آیا نرخ فریم بهتر خواهد شد یا خیر. کاهش نرخ فریم به ۲۰fps در منطقه مرحله Crookback Bog در اکس باکس وان از بین رفته است و عملکرد روان تری را در اختیار کاربران این کنسول بازی قرار می‌دهد.
کاهش نرخ فریم به ۲۵fps در بازار شهر Novigrad که در پلی استیشن ۴ شاهد آن بودیم نیز رفع شده است ولی برخی مشکلات که از مدت ها پیش وجود دارد هنوز رفع نشده اند. مشکلاتی مانند؛ لگ در مکان های شلوغ بر روی پلی استیشن ۴ و پریدن تکسچر ها هنوز هم پابرجا هستند.
گزارش منتشر شده توسط  Digital Foundry نشان می‌دهد که اکثر این مشکلات بعد از بروزرسان ۱٫۰۵ به وجود آمده است و نسخه اکس باکس وان نرخ فریم بهتر و نسخه پلی استیشن ۴ تنها نسخه ای است که رزولوشن ۱۰۸۰p را ارایه می‌دهد. یکی از روش هایی که می‌توانید انجام دهید این است که در پلی استیشن ۴ در بخش تنظیمات گرافیکی بازی blur و motion blur را غیرفعال کنید که ارتباط چندانی به کیفیت تصاویر بازی ندارد ولی تاثیر بسیار زیادی بر روی نرخ فریم خواهد گذاشت و در مناطق شلوغ و جاهایی که سخت افزار تحت فشار قرار می‌گیرد این کار بسیار کمک خواهد کرد.

منبع
من که رو پی سی فقط هفت فریم ناقابل میگیرم :@ :dodgy: