Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Sony برای اولین بار در نمایشگاه PAX Australia حضور خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Sony Computer Entertainment Australia به تازگی اعلام کرده است که برند PlayStation برای اولین بار در همایش PAX Australia، حضور خواهد داشت. برای جزییات بیشتر، در ادامه خبر با ما همراه باشید. 

[تصویر:  Sony1-250x141.jpg]


وبسایت Esperino ایمیلی را از طرف Sony Computer Entertainment Australia دریافت کرده است که به حضور آنها در این مراسم اشاره کرده است. مراسم PAX Austarlia از سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز به کار کرده است اما در دوره های گذشته، سونی حضور گسترده ای در این همایش نداشت و تنها به معرفی چند بازی بسنده کرده بود.

در همایش سال ۲۰۱۴، استودیوی Media Molecule برای نشان دادن و تبلیغ عنوان زیبای Tearaway، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بود. به نظر می رسد که این یک تجربه مثبت بوده است و Sony را متقاعد کرده است تا در این همایش، به شکل گسترده شرکت کند.

سال ۲۰۱۵ همچنین بیستمین سال حضور برند محبوب PlayStation در کشور استرالیا محسوب می شود. سونی بیان کرده است که آنها موارد بسیار هیجان انگیزی را برای به اشتراک گذاشتن با طرفداران دارند. متاسفانه، هنوز حضور هیچ عنوان خاصی در این نمایشگاه تایید نشده است.

همانطور که می دانید، سونی قصد دارد بازی های زیادی را در سال ۲۰۱۶ برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کند. بنابراین به احتمال بسیار زیاد عناوینی نظیر Ratchet and Clank ,Uncharted 4: A Thief’s End, Dreams, Horizon: Zero Dawn و بازی مورد انتظار The Last Guardian در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این همایش در شهر Melbourne کشور استرالیا برگزار خواهد شد. این مراسم، از تاریخ ۳۰ اکتبر (جمعه، ۸ آبان ۱۳۹۴) شروع به کار خواهد کرد و تا روز ۱ نوامبر (یکشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۴) ادامه خواهد داشت.

منبع
چه شرکت هایی هستن تو این نمایشگاه؟