Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تکلیف متقلبان بازی Destiny هفته بعد مشخص خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  d12cd862d6eae7b6358d92a62cbf7c268d575dae-250x140.jpg]
باور کنید یا نه متقلبان زیادی در عنوان Destiny وجود دارند. حتی بازی های کنسولی نیز نمی‌توانند از دست این متقلبان، که تفریح و خوشحالی دیگر کاربران را با زیر پا گذاشتن قوانین خراب می‌کنند، فرار کنند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینید که قرار است چه بلایی بر سر این متقلبان بیاید.

استودیو بانجی اعلام کرد که در پاسخ به فعالیت های این افراد تعدادی از آن ها این هفته بن خواهند شد دیگر نمی‌توانند به بازی کردن بپردازند. این استودیو اخیراً به طور موقت برخی از کاربران Destiny را که از حقه های شبکه سوء استفاده کرده بودند را بن کرد و به نطر می‌رسد این افراد هنوز هم به این کارشان ادامه می‌دهند.
مدیر ارتباطات بازی گفت که تیم ما در بانجی برخی اطلاعات جدید در مورد بن ها در بروزرسان هفتگی بعدی به اطلاع کاربران خواهد رساند و در این مورد در حساب توییترش نوشت:
نقل‌قول:
همین الان با تیم پاسخگویی امنیتی بانجی به مدت یک ساعت ملاقات داشتم. انتظار اطلاعات بیشتر در مورد اجرای عدالت در بازی طی بروزرسانی هفتگی بعدی باشید.
اکنون مشخص نیست که آن ها چه برنامه ای ریخته اند ولی می‌توان انتظار داشت این استودیو افراد بیشتری را بن کند و مشکلات امنیتی Destiny را رفع و رجوع کند تا عدالت بین کاربران این عنوان برقرار شود تا دفعات بعد که یک متقلب قصد اضافه شدن به نبرد را داشت نتواند همه چیز را به هم بزند.

منبع