Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش‌ فروش نسخه PC عنوان Metal Gear Solid V در هندوستان آغاز شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  MGSV_The_Phantom_Pain_boxart.jpg]

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، پیش فروش این بازی در بعضی از کشور ها ازجمله هندوستان شروع شده است. برای جزئیات بیش تر با ما همراه باشید.

در کشور هندوستان بازار فروش بازی های کامپیوتری بسیار وسیع است و در این بین، فروش نسخه های فیزیکی بازی ها از نسخه های دیجیتالی بسیار پر رونق‌تر است. البته باید این تکته را متذکر شد که اکثر کمپانی ها، بازی های خود را به صورت فیزیکی در این کشور عرضه می کنند. عنوان محبوب کمپانی Konami (یا kojima productions) نیز از این قاعده جدا نیست و نسخه رایانه‌ های شخصی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از هم‌ اکنون با قیمت ۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵ دلار) در خرده فروشی ها به صورت فیزیکی قابل پیش خرید است. البته این پیش خرید بسیار به صرفه است و خریداران آن، حدود یک چهارم قیمت نسخه های کنسولی بازی را خواهند پرداخت.

نسخه PC بازی در تمام خرده فروشی های مرکزی از جمله FlipKart و Amazon India در دسترس خواهد بود. همچنین توزیع کننده رسمی بازی های کامپیوتری در هندوستان؛ e-xpress Interactive مسئولیت رسیدگی به توزیع تمام نسخه های بازی اعم از نسخه PC را در کل کشور بر عهده دارد.

عنوان Metal Gear Solid 5 Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر سال جاری (۱۰ شهریور ماه) به صورت رسمی در سرتاسر جهان، برای پلتفرم های PC ،PS4 ،PS3 ،Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.
برادران هندی ما داریم میایین