Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تجربه رایگان Civilization: Beyond Earth در این آخر هفته
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان تجربه کردن Civilization: Beyond Earth فرا رسیده است. این آخر هفته میلادی می توانید بازی Civilization: Beyond Earth را به رایگان در استیم بازی کنید. هم چنین تاریخ انتشار و تریلر بسته الحاقی بعدی این عنوان منتشر شده است.
[تصویر:  civilization_beyond_earth.jpg]

این فرصت در وقت مناسبی قرار دارد، بدین گونه که به همراه اعلام این فرصت، شرکت های ۲K و Firaxis تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید با نام Rising Tide را اعلام کرده اند. بسته الحاقی Rising Tide در نهم اکتبر(مصادف با ۱۷ مهر ۱۳۹۴) منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد که در تریلر زیر قابل مشاهده می باشد.
در صورتی که عنوان Civilization: Beyond Earth را این آخر هفته تجربه کنید و آن را دوست داشته باشید، می توانید با تخفیف ۵۰ درصدی این عنوان را خریداری بفرمایید. بسته الحاقی Rising Tide نیز با تخفیف ۱۰ درصدی قابل پیش خرید می باشد.
شما را دعوت به مشاهده تریلر بسته الحاقی Rising Tide می کنیم.


بازی Civilization: Beyond Earth توسط شرکت Firaxis Games ساخته و توسط شرکت ۲K Games منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک قرار دارد و در بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۴(مصادف با ۲ آبان ۱۳۹۴) برای ویندوز مایکروسافت منتشر شد. نسخه های لینوکس و Mac OS به دنبال نسخه ویندوز منتشر شدند. این عنوان دارای حالت های تک نفره و چند نفره می باشد.

منبع