Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی: Until Dawn مسیر بازی های سبک Horror را متحول خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  until-dawn-listing-thumb-01-us-12aug14.png]

سونی عقیده دارد که بازی سنت شکن Until Dawn، راه را برای گشودن عرصه های نوین در سبک Horror باز و شناخته های همگان را از این سبک، متحول خواهد کرد! برای جزئیات بیش تر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

عنوان مورد انتظار Until Dawn با نمایش های رعب آور خود توانسته است که  طرفداران فراوانی را برای خود دست و پا کند! در جدید ترین اظهار نظر ها در این باره، آقای Joe Palmer؛ مدیر تولید کمپانی سونی در مصاحبه با وبسایت MCVUK گفته اند که سبک “وحشت” جایگاهی گسترده در صنعت سرگرمی دارد:
نقل‌قول: مردم می خواهند که ترسانیده شوند و بازی های ویدیویی به دلیل دارا بودن ماهیتی تعاملی، این توانایی بالقوه را دارند که از فیلم ها و رمان ها وحشت‌ناک تر به نظر برسند. خوشبختانه چیزی که ما می بینیم، حرکت رو به‌جلو به سمت درک درست از این سبک است.
وی افزود:
نقل‌قول: موفقیت اخیر عناوینی مانند The Evil Within بسیار دلگرم کننده است و این ثابت می کند که اشتیاق فراوانی در بین مردم برای تجربه بازی های ژانر Horror وجود دارد. همین امر، اعتماد به نفس فراوانی را به شرکت های بازی سازی داده است تا توجه بیش تری را به عناوین Horror، آنگونه که شایان این سبک است، معطوف کنند.
همچنین؛ آقای پالمر گفته که عنوان Until Dawn آماده است تا به تاریخ غنی ژانر “وحشت” خانواده PlayStation بپیوندد و نام خود را در کنار عناوینی مانند Resident Evil و Silent Hill که این سبک را به تکامل رسانده اند، ثبت کند:
نقل‌قول: PlayStation میراثی غنی در پرورش دادن و به تکامل رساندن IP ها و سبک های جدید دارد. سبک Horror نمایندگانی درخور مانند Resident Evil ،Silent Hill و بازی های دلفریب ما را دارد. Until Dawn گرایش و تغییری نوین را در این سبک بوجود خواهد آورد؛ امری که طرفداران با درخواست های خود جویای آن شده اند.
پس با توجه به این سخنان، باید منتظر عنوانی متفاوت از سوی Supermassive Games باشیم. Until Dawn در تاریخ ۲۵ اوت ۲۰۱۵ (۳ شهریور ماه) به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.