Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به روز رسان U.I کنسول Xbox One امروز منتشر می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_xbox-one.jpg]

یک به روز رسان جزئی و کوچک امروز برای کنسول Xbox One منتشر می شود تا کاربران بتوانند مقداری تغییرات جزئی ایجاد نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Major Nelson در شب گذشته یک پیش نمایش برای اعضای خود جهت معرفی قرار داد. به روز رسان مذکور برای تمامی افراد در دسترس قرار می گیرد که شامل تعمیراتی برای بخش چت بوده و به نوعی آمادگی برای به روز رسانی که در پاییز سال جاری منتشر می شود، قلمداد می شود تا سازگاری بیشتر و بهتری را ایجاد نماید.
تعمیرات بخش چت شامل بهبود موضوعات زمان بندی اتصالات بوده که باعث بروز مشکلاتی برای بعضی از کاربران در بخش زمان بندی اتصال می شد. به روز رسان مذکور خیلی چیز بزرگی نمی باشد، اما سیستم شما را به نسخه ۶٫۲٫۱۳۳۲۶٫۰ به روز رسانی می نماید. همچنین شایان به ذکر است که اگر شما به صورت فوری فعال شوید، به روز رسان به صورت خودکار دانلود می شود. اگر شما این امر انجام ندهید، لازم است از طریق منو ها به منظور نصب نمودن آن بر روی کنسول خود پیشروی نمایید.
شما می توانید پست ایجاد شده در Twitter را در رابطه با این موضوع در زیر مشاهده نمایید:
نقل‌قول:
به روز رسان جدید کنسول Xbox One امشب منتشر می شود. هیچ نوع ویژگی عمده ای در کار نیست، اما شامل تعدادی تعمیرات کوچک برای بخش چت بوده و به نوعی آمادگی جهت انتشار UI در اواخر سال جاری قلمداد می شود.
Larry Hryb (@majornelson) August 14, 2015__