Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیو سازنده Dusty’s Revenge در حال ساخت Final Fantasy VII به صورت غیر رسمی می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیو سازنده عنوان Dusty’s Revenge در حال ساخت یک Final Fantasy VII به صورت غیر رسمی بوده که به صورت عناوین پیشین، یعنی حالت ۲ بعدی دنبال می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
استودیو PD Design، یعنی سازنده عنوان Dusty’s Revenge برای رایانه های شخصی و عنوان آینده کنسول Wii U یعنی Dusty Raging Fist، شفاف سازی نمود که در حال کار بر روی یک Final Fantasy VII: Re-Imagined دو بعدی به سبک عناوین پیشین می باشد.
استودیو مذکور در وب سایت رسمی خود اذعان داشت:

نقل‌قول:
ما در حال تصور این امر هستیم که اگر یک بازی در سبک اکشن باشد، در این حالت چگونه به نظر می رسد. یک عنوان کلاسیک دو بعدی، همانند بازی های Dragons and Dungeons: Chronicles of Mystara، Streets of Rage و ETC به ذهن ما خطور کرد. ما در مورد این موضوع که چگونه می توانیم برخی از عناصر گیم پلی FFVII را، همانند Materia  و Summoning of Guardian Force، با سبک Hack and Slash ادغام نماییم، فکر کردیم.

شما می توانید تصویر منتشر شده از این عنوان در زیر مشاهده نمایید:
[/url]

[تصویر:  FF7-Reimagine-PD-Design-1.jpg]

همچنین شایان به ذکر است که استودیو PD قصد دارد تا یک دمو قابل بازی را به زودی منتشر نماید. استودیو مذکور این امر شفاف سازی نموده است که این پروژه ” یک پروژه غیر انتفاعی بوده که صرفا جهت تفریح در حال ساخت است ” و ” به استودیو هیچ سودی از این پروژه از سوی طرفداران به دست نمی آورد “.
شما می توانید تریلری از این پروژه را در زیر مشاهده یا دانلود نمایید:


 


[url=https://gamefa.com/go.php?http://gamefa.org/user5/ME/FFVII-%20Re-Imagined.mp4]دانلود با کیفیت ۷۲۰