Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Stories: The Hidden Path برای PS4 معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Stories-Hidden-Path-PS4-Ann.jpg]

به تازگی استودیو Spearhead Games، سازنده بازی Tiny Brains، اعلام کرده است که قصد دارد یک عنوان جدید با نام Stories: The Hidden Path بسازد. این بازی یک عنوان اکشن نقش آفرینی می باشد که وقایع آن در دنیایی جادویی رخ خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
جزایر شناور، کشتی های هوایی با شکوه و جادو های پر زرق و برق بخشی از داستان بازی خواهند بود. در Stories: The Hidden Path، بازیکن در نقش شخصی به نام Reynardo نقش آفرینی خواهد کرد که باید تا آخرین نفس با امپراطوری دشمن رقابت کند و قلمرو خود را باز پس گیرد.
آقای Simon Darveau، موسس استودیو Spearhead Games، در بلاگ PlayStation اعلام کرده است که:
نقل‌قول:
هدف ما ساخت یک بازی با داستانی همچون داستان کتاب های جادویی با روایتی متفاوت می باشد. هر انتخابی که شما در بازی انجام دهید، بر روی داستان بازی تاثیر خواهد گذاشت. همچنین راوی داستان سعی می کند خود را به صورت پویا با بازی شما هماهنگ کند و به این ترتیب داستان بازی را به زیبایی روایت خواهد کرد. با تصاویر زیبای بازی، Stories: The Hidden Path در هر زمان که بخواهید شما را وارد داستان عمیق خود خواهد کرد.
بازی Stories: The Hidden Path در همایش PAX Prime که از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ ماه اوت برگزار خواهد شد، قابل بازی می باشد. این بازی برای کنسول نسل هشتمی PS4 عرضه خواهد شد.
شما می توانید تریلر معرفی بازی را از پایین مشاهده کنید.
 

دانلود با کیفیت HD
 

منبع