Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت Kim Wu در Killer Instinct: Season 3 قابل بازی خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی شخصیت Kim Wu به عنوان یکی از مبارزان قابل بازی در Killer Instinct: Season 3 اعلام شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

[تصویر:  Killer_Instinct_2013_logo.png]


این اعلامیه، تاییدیه‌ای بر تیزری بود که در پایان تریلر بازی Battletoads به نمایش در آمد.
خبر قابل بازی بودن این شخصیت توسط یکی از مدیران انجمن های Ultra Combo به ثبت رسید. در این انجمن ها، یک انجمن به شخصیت Kim Wu اختصاص داده شده است.
شخصیت Kim Wu آخرین بار در نسخه پتلفرم Arcade بازی Killer Instinct 2 و نسخه کنسول Nintendo 64 بازی Killer Instinct Gold حضور داشت. در هم امسال معرفی شد و انتظار می‌رود تا در مارس ۲۰۱۶ شروع شود.
Killer Instinct: Season 3 در همایش Gamescom امسال معرفی شد و انتظار می‌رود تا در مارس ۲۰۱۶ شروع شود. این عنوان در آینده برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد و از قابلیت Cross-Platform پشتیبانی خواهد کرد.
بازی Killer Instinct توسط چندین شرکت از جمله Rare Ltd ساخته شده است. این بازی در سبک مبارزه‎‌ای قرار دارد و در بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۳(مصادف با جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲) برای کنسول Xbox One و رایانه های شخصی عرضه گردید. این عنوان دارای حالت های تک نفره و چند نفره می باشد و تا به حال دو فصل از آن منتشر شده است. فصل سوم ممکن است در تاریخ مذکور منتشر شود.

منابع: VG247 - IGN