Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت تاریخ برگزاری مراسم Xbox One Big Thanksgiving 2015 را اعلام کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید، کنسول اکس باکس وان فروش بالایی در کشور ژاپن نداشته است و با گذشت مدت زمان ۲ سال از آغاز نسل هشتم، تنها ۵۵,۰۰۰ واحد از این کنسول در کشور ژاپن به فروش رسیده است. با این وجود، مایکروسافت قصد عقب نشینی ندارد و برنامه های تازه ای برای کشور ژاپن در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Xbox-1-250x140.jpg]


مایکروسافت در مراسم Tokyo Game Show حضور نخواهد داشت اما آنها در این مدت در حال طراحی کردن رویداد ویژه خود برای کشور ژاپن بوده اند. مایکروسافت علاقه دارد که فروش کنسول خود را در این منطقه افزایش دهد. غول نرم افزاری ردموندی، این مراسم را Xbox One Big Thanksgiving 2015 نام گذاری کرده است.

همچنین بر طبق اطلاعات منتشر شده این همایش در ژاپن Xbox One Dai Kansha-sai 2015 نام گرفته است و قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر (شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۴) در شهر توکیو و در ۳ اکتبر (شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۴) در شهر Osaka برگزار شود. این دو شهر، جزو بزرگترین شهر های کشور ژاپن محسوب می شوند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این مراسم منتشر نشده است. خوشبختانه، مراجعه کنندگان نباید هزینه ای را برای بازدید از این همایش پرداخت کنند و حتی به ثبت نام کردن نیز نیازی نیست. مایکروسافت بیان کرده است که جدیدترین بازی های Xbox One در این مراسم قابل بازی خواهد بود.

منبع