Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی The Talos Principle توسط ESRB برای Xbox One رده بندی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نظر می‌رسد که بازی The Talos Principle قرار است برای کنسول های دیگری نیز منتشر شود. یکی از این کنسول ها که احتمال عرضه این بازی برای آن بالا است، Xbox One می‌باشد.

[تصویر:  the-talos-principle-2-25772.jpg]


بازی The Talos Principle برای کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 در راه است و به نظر می‌رسد تا کمی دیگر نیز شاهد آمدن این عنوان به کنسول Xbox One خواهیم بود.
وب سایت Destructoid در وب سایت رده بندی ESRB در صفحه مربوط به بازیThe Talos Principle، کنسول Xbox One را در جزو پلتفرم های این عنوان مشاهده و خبرش را منتشر کرده است.
نسخه PlayStation 4 بازی The Talos Principle در سیزدهم اکتبر امسال (مصادف با سه شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد، پس می‌توانیم بگوییم که نسخه Xbox One نیز در تاریخی نزدیک به اکتبر عرضه خواهد شد. اگر اینطور نباشد، ممکن است کاربران Xbox One چیزی در ازای تاخیرآن دریافت کنند تا کامشان تلخ نشود چرا که مایکروسافت به تازگی بسیاری از پورت ها بر روی کنسول Xbox One را به تاخیر انداخته است.
بازی The Talos Principle توسط شرکت Croteam ساخته و توسط شرکت Devolver Digital منتشر شده است. این بازی در سبک پازل قرار دارد و در اول برای ویندوز مایکروسافت، OS X و لینوکس منتشر گردید. این عنوان برای پلتفرم Android نیز منتشر شده است.
 
منبع