Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حجم نسخه Xbox one بازی Mad Max مشخص شد| Xbox خود را برای سفر به Wasteland آماده کنید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  madmax_maxandmagnumopus-e1439483814485.jpg]

در حالی که عنوان Mad Max، جدیدترین ساخته استودیو Avalanche Software، مراحل پایانی ساخت خود را دنبال می کند و قرار است تجربه ای بی نظیر در گشت و گذار در محیط Wasteland بعلاوه مبارزات ماشین ها در یک فضای پس از آخرالزمانی را به بازیکنان ارایه دهد. حال با توجه به صفحه فروش بازی در فروشگاه Xbox می توان به فضای مورد نیاز برای نصب بازی پی برد.

با توجه به فهرست موجود در صفحه Xbox Marketplace، دارندگان کنسول Xbox one برای تجربه عنوان Mad Max به 32GB فضای خالی احتیاج خواهند داشت. همان طور که مشاهده می کنید بازی به فضای زیادی احتیاج دارد، به خصوص که عناوینی مانند Witcher 3: Wild Hunt و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تنها به 25GB فضای خالی برای نصب احتیاج دارند.

Mad Max برای پلتفرم های PS4، PC و Xbox one، هم‌ زمان با عنوان Metal Gear Solid 5 در اولین روز ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. بازی داستان مکس عصبانی و رویارویی وی با Scabrous Scrotus، فرزند Immortan Joe را روایت می کند. در این عنوان Interceptor، ماشین مکس توسط Scabrous Scrotus به سرقت رفته و وی سفری را برای ساخت Magnum Opus و انتقام از Scrotus آغاز می کند.

منبع