Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Bungie به طور خودکار سطح بازیکنان را در Destiny: The Taken King تعیین می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بر طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، استودیو Bungie می خواهد که به صورت خودکار سطح بازیکنان را در بسته الحاقی Destiny: The Taken King مشخص کند. برای دریافت جزییات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Destiny-The-Taken-King-760x428-250x141.jpg]


در واقع، استودیو Bungie تصمیم گرفته است که سیستم قدیمی Light Levels را پس از گذشت یک سال کنار بگذارد. آنها قصد دارند که از یک سیستم سطح بندی تازه برای بسته اضافی Destiny: The Taken King استفاده کنند. امروز آقای Tyson Green، که یکی از کارمندان استودیو Bungie می باشد، بیان کرده است که سازنده بازی می خواهد به شکل خودکار سطح بازیکنان را در آغاز بازی Destiny: The Taken King مشخص کند.

Bungie توضیح داده است که آنها برای دست یافتن به یک نتیجه منطقی، تمام موارد موجود در inventory بازیکنان را ارزیابی خواهند کرد. آنها بیان کرده اند که دیگر نیازی نیست که بازیکنان برای ارتقای سطح خود، آیتم مشخصی را تهیه کنند و ارتقای سطح به صورت خودکار صورت خواهد گرفت.

level cap بسته اضافی Destiny: The Taken King برابر با ۴۰ سطح خواهد بود. بر طبق گفته های سازندگان، رسیدن به سطح ۴۰ به بازیکنان اجازه می دهد تا ابزار جدیدی را دریافت کنند. پیدا کردن این gear تازه باعث افزایش stat بازیکنان خواهد شد. بازیکنان می توانند بر اساس سلیقه خود از ابزار های متفاوتی استفاده کنند.
Destiny: The Taken King قرار است در تاریخ سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ برای پلتفرم های PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر شود.

منبع