Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از بی فعالیتی در تعطیلات NBA 2K15 گله‌ مند بودید؟ NBA 2K16 برای شما برنامه دارد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  steph-curry-nba2k16-screenshot-760x4281-250x141.jpg]

در بازی‌های ورزشی امروز و در زمان تعطیلات در این بازی‌ها، هیچگونه فعالیتی وجود ندارد. حال ۲K و NBA 2K16 می‌خواهند به این روند پایان دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
Bad 4 Business podcast توانسته است با Erick Boenisch، تهیه کننده ارشد NBA 2K16 صحبتی داشته باشد و او توضیح داد که چه ویژگی‌هایی به بازی اضافه خواهند شد.
اول از همه، بازیبازان در طول تعطیلات تابستانی فعالیت‌هایی را انجام خواهند داد که در نسخه‌های پیشین ولی وجود نداشته است؛ برای مثال گردآوری اعضای تیم‌های مختلف و به وجود آوردن یکی تیم و سپس شرکت در تورنمنت رسمی لیگ تابستانه. لیگ تابستانه لیگی است که در آن بازیکنان تازه کار و جدید، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا خود را برای فصل بعدی NBA آماده کنند.
NBA Draft نیز به بازی اضافه شده است. البته با پیشرفت‌های زیاد و حس واقع گرایانه‌تر.
چیز جالب دیگری که به بازی اضافه شده است، قابلیت تغییر تمام موارد یک تیم است. از لوگو و لباس گرفته تا استادیوم خانه آن تیم.
آخرین قابلیت جدیدی که Boenisch به آن اشاره کرد، قابلیت غیر فعال کردن ذخیره سازی خودکار بود که با انجام این کار می‌توانید پس از باخت در یک بازی، آن را ذخیره سازی نکرده و از اول آن بازی را انجام دهید.
لازم به ذکر است که بازی NBA 2K16 در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال جاری (معادل با ۷ مهر سال جاری) برای پلتفرم‌های PS4 ،PS3 ،Xbox One ،Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

منبع: http://attackofthefanboy.com
خیلیی از این بازی خوشم میاد واقعا خوش هست و بخصوص گرافیکش به طور باور نکردنی بالا هست، نسخه ی قبلی هم که از همه لحاظ عالی بود.......