Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه PC عنوان Final Fantasy Type-0 HD مشکلات زیادی دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نظر می رسد که نسخه PC عنوان زیبای Final Fantasy Type-0 HD، از مشکلات زیادی برخوردار است. ظاهرا، این موضوع به امری فراگیر تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  ss_c390d0b6125c4d19495285928ff41340fa58f...50x140.jpg]


مدتی از انتشار نسخه PC عنوان Final Fantasy Type-0 HD می گذرد، با این حال، خریداران بازی در طول این مدت، مشکلات فراوانی را تجربه کرده اند. اگر شما به صفحه بازی در Steam مراجعه کنید، نقد های منفی تعدادی از کاربران، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. طرفداران با خود بازی مشکلی ندارند اما از مشکلات تکنیکی نسخه PC ناراحت هستند.

یکی از مواردی که باعث ناراحتی PC گیمرها شده، این موضوع است که در بخش Resolution تنها دو گزینه در اختیار کاربران قرار می گیرد. به این معنی که بازیکنان تنها می توانند این عنوان را بر روی رزولوشن ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p اجرا نمایند. این محدودیت در نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight هم وجود داشت.

مورد دیگر این است که فریم ریت بازی، بر روی عدد ۳۰ قفل شده است. البته، نسخه های PS4 و Xbox One هم در ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می شدند و به این نتیجه می رسیم که نسخه PC در این زمینه عملکرد مشابهی دارد. مسلما، این موضوع برای کاربران PC یک محدودیت بزرگ محسوب می شود اما متاسفانه هیچ گزینه ای برای افزایش فریم ریت بازی وجود ندارد.

بسیاری از بازیکنان نسخه PC، مشکل زیادی در بازی کردن این عنوان با موس و کیبورد داشته اند. همچنین، آنها از دوربین بازی نیز رضایت ندارند. به عقیده کاربران شما برای به دست آوردن یک تجربه خوب باید از دسته X360 استفاده کنید.

تا کنون، کاربران بازی ۷۰۴ نقد را برای این عنوان ثبت کرده اند. بنابراین با توجه به مشکلات موجود، اگر علاقه مند هستید که نسخه PC عنوان Final Fantasy Type-0 HD را خریداری کنید، بهتر است تا انتشار بروز رسانی بازی صبر نمایید.

منبع