Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار بسته الحاقی Cities Skylines: After Dark برای Linux , PC و Mac مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار بسته الحاقی Cities Skylines: After Dark برای Linux , PC و Mac به تازگی مشخص شده است. این بسته اضافی، ابتدا در مراسم Gamescom 2015 معرفی شده بود. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

[تصویر:  Cities-Skylines-feature-672x372-250x138.jpg]


همانطور که بیان کردیم، این بسته الحاقی در جریان مراسم Gamescom 2015 معرفی شده بود و سازندگان بیان کرده بودند که ویژگی چرخه شب و روز در این بسته اضافی وجود خواهد داشت. استودیوی Paradox Interactive امروز تاریخ انتشار بسته الحاقی After Dark را اعلام کرد. بر طبق گفته های سازندگان، ویژگی چرخه شب و روز با یک بروز رسانی به عنوان اصلی نیز اضافه خواهد شد اما کاربران برای دسترسی به سایر موارد، باید بسته الحاقی تازه را خریداری کنند.

بر اساس گفته های استودیو سازنده، این بسته اضافی موارد تازه ای را به عنوان زیبای Cities Skylines اضافه خواهد کرد. در واقع، بسته الحاقی After Dark، ویژگی های نظیر چرخه شب و روز، سرویس های موجود در شب ها، خدمات جدید درون شهری، سیستم های حمل و نقل جدید و خطوط مخصوص دوچرخه سواران، رستوران ها و همچنین ساختمان های جدید در کنار دریا را به عنوان Cities Skylines اضافه می کند. این موارد تازه، باعث واقع گرایانه تر شدن این عنوان خواهند شد.

کاربران Linux , PC و Mac می توانند بسته الحاقی After Dark را با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار از فروشگاه های دیجیتالی تهیه نمایند. بسته الحاقی After Dark قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (پنج شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۴) برای برای Linux , PC و Mac منتشر شود.

منبع