Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Bethesda علاقه دارد که در هر سال چند عنوان بزرگ را منتشر کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Bethesda دوست دارد که برنامه قدرتمند و ثابتی را در زمینه انتشار بازی ها، داشته باشد. ظاهرا، آنها علاقه دارند که بعد از انتشار عنوان Fallout 4، تمرکز بیشتری بر روی این موضوع کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  dishonored_2_e3_2015_6Mask_Trailer_Still...50x140.jpg]


آقای Pete Hines که یکی از مدیران Bethesda است، به تازگی مصاحبه ای را با وبسایت MCV انجام داده است. او بیان کرد که کمپانی Bethesda، قصد ندارد که عملکرد نسبتا ضعیف خود در زمینه انتشار بازی ها در سال ۲۰۱۱ را تکرار نماید. او آن دوره را به مانند یک خشک سالی، توصیف کرده است. Bethesda در آن سال، به جز انتشار عناوین Brink, Hunted, Rage, Skyrim و معرفی کردن DLC برای بازی هایش، کار خاصی را انجام نداد.

بر طبق گفته های Hines، این کمپانی قصد دارد تا به نقطه ای برسد که بتواند در هر سال، ۳ تا ۴ عنوان بزرگ را منتشر نماید. Hines گفته است:
نقل‌قول:
ما دوست داریم که برنامه انتشار منظم و ثابتی داشته باشیم. البته به هیچ وجه قصد نداریم که در هر سال ۸ یا ۱۰ عنوان را روانه بازار کنیم. ما تصمیم نداریم که به این شکل فعالیت کنیم. در واقع، ما در حال حاضر با وجود داشتن هفت استودیو عملکرد قابل قبولی داشته ایم اما اگر ۱۴ استودیو وجود داشتند، می توانستیم بازی های بیشتری را در اختیار طرفداران قرار دهیم.

بر اساس این گفته ها، کمپانی Bethesda تصمیم ندارد که تنها به دلیل انتشار بازی های بیشتر، با استودیو های زیادتری کار کند. Hines گفت برخورداری از یک استودیو داخلی، مزایای خاص خود را دارد اما در حال حاضر برنامه کاری ما بر مبنای همکاری با کمپانی های دیگر است. این مشابه با کاری است که آنها با Arkane Studios، استودیو سازنده عنوان تحسین شده Dishonored، انجام دادند.

ZeniMax که کمپانی مادر Bethesda محسوب می شود، مالکیت id Software, Tango Gameworks, و MachineGames را نیز در اختیار دارد. در حال حاضر، Bethesda بر روی عناوین Fallout 4, DOOM 4, Dishonored 2 و BattleCry تمرکز کرده است.

منبع
دقیقا داره همین کارو میکنه
بهتره که همینجوری کار کنه.الان هر 3یا 4 سال داره یه عنوان درست و حسابی میده.اما اگه بخواد هر سال یه بازی بزرگ بده میشه مثل(باگیسافت) :D Bugisoft