Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باندل PS4 عنوان Metal gear solid V: The Phantom Pain دوباره به فروش گذاشته شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1393978963678671173.jpg]
بازی MGS V:The Phantom Pain نسخه ی پنجم از این فرانچیز در سبک نقش آفرینی است که توسط استودیو kojima Productions ساخته می شود.
باندل کنسول PS4 این عنوان که چندی پیش از لیست فروش ها خط خورد حال دوباره وارد فروش می شود اما این بار طبق گفته GAME UK قیمت آن از 364.99 یورو به 319.99 تغییر یافته است، البته این اتفاق طبیعیست زیرا درخواست ها برای این باندل جذاب بسیار زیاد بوده است و افراد بسیاری می خواستند این باندل را زود تر از انتشار بازی داشته باشند. این باندل شامل یک PS4 500 گیگابایتی همراه با یک دسته ی خاکستری با علامت گروه" Diamond dogs"روی آن و یک بازی MGS V:The Phantom Pain است و در یکم ماه سپتامبر روانه می شود. 

لازم به ذکر است بازی در ماه اکتبر سال 2015 برای کنسول های PS4، PS3، X one، X 360 و در ماه ژانویه سال 2016 میلادی برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
[تصویر:  metalgearsolid5_ps4bundle.jpg]

از بازیش زیاد خوشم نمیاد کلا با مخفی کاری رابطه ندارم ولی عاشق باندلشم مخصوصا دستش یکی با دسته این حال کردم یکی بتمن ولی کو پول که بخریم
واااااای که چقد دوس دارم بخرمش ولی نمیشه هر شب خوابشو میبینم که خریدمش و تا میام باهاش بازی کنم از خواب بیدار میشم :( 
و این که هر کی اینو دوس داره امیدوارم بهش برسه و داشته باشش که مثل من هر شب خوابشو نبینه
در هر حال ممنون بابت خبر.
خوب ترجمه خبر رو کاری ندارم فعلا چون حوصله کنترل کیفیتش نیست و مطمئنا دیگه بعد این همه مدت بوی ترجمه مشکلی نداری. پس میریم سراغ افزایش کیفی خبر.
1. توی عنوان خبر بهتره به جای دوباره به فروش گذاشته شد بنویسی باری دیگر به فروش گذاشته شد. به عنوان خبر زیبایی خاصی می بخشه.
2. MGS V بازی نقش آفرینی نیست!!!!!!!!!!!
3. علائم نگارشی مثل ویرگول اصلا رعایت نشده. به فرض مثال در خط سوم متن زمانی که می خوای علت یک امری بگی قبل از زیرا باید ویرگول بیاری.
4. سعی کن در یک جمله بیش از دو فعل استفاده نکنی. در همون خط سوم زیبا تر بود به جای فعل می خواستند می نوشتی خواستار باندل مذکور بودند.
5. واژه هایی رو که از متن اصلی خبر کپی می کنی مثل خط چهارم رو از حالت ایتالیک در بیار.
6. کلمات معنی نشده و جا انداخته داری. آخر خط چهارم روانه چی می شود؟ بازار حذف شده.
7. سعی تا حدی که می تونی تاریخ شمسی دقیق انتشار رو ذکر کنی.
8. 
نقل‌قول: . این باندل شامل یک PS4 500 گیگابایتی همراه با یک دسته ی خاکستری با علامت گروه" Diamond dogs"روی آن و یک بازی MGS V:The Phantom Pain است و در یکم ماه سپتامبر روانه می شود. 

یا اسم بازی رو کامل مخفف بنویس یا کامل باز بنویس. در ضمن بهتر بود از فعل هایی در وسط جمله استفاده کنی که خاتم نباشن. مثل فعل است که وسط جمله آوردی و خواننده فکر می کنه جمله داره تموم میشه. بهتر بود به جای است از فعل بوده استفاده کنی تا خواننده به مطالعه ادامه متن تشویق بشه.
در کل این ها خیلی خیلی ایرادات جزئی بود که با مقداری تمرین و دوره خبر رفع میشه. عالی بود و موفق باشی.