Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه بتا Call of Duty Black Ops 3 برای تمامی دارندگان کنسول PS4 در دسترس می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Call-of-Duty%C2%AE_-Black-Ops-III-Multip...022341.jpg]

نسخه بتا بخش چندنفره عنوان Call of Duty Black Ops 3 که در تاریخ 19 آگوست آغاز شده بود، تنها برای کاربرانی که بازی را در کنسول PS4 پیش‌خرید کرده بودند، در دسترس بود. در حالی که تنها یک روز دیگر تا پایان دوره بتا بازی باقی مانده، استودیو Treyarch سازنده بازی، دسترسی به نسخه بتا را برای تمامی دارندگان کنسول PS4 فراهم کرده است.

چندی پیش استودیو Treyarch، در شبکه توییتر اعلام کرد:
نقل‌قول:
بیایید دسترسی به بازی را گسترش دهیم! نسخه PS4 بتای Black Ops 3 هم اکنون برای تمامی دارندگان PS4 در دسترس می باشد. بزن بریم!
نسخه بتا چندنفره Black Ops 3، حاوی چندین حالت و نقشه مختلف می باشد که از آن‌ها می توان به Uplink از نسخه Advanced Warfare و Stronghold که چندی پیش به بازی افزوده شد، اشاره کرد. همچنین در این نسخه، بازیکنان می توانند در نقش نیروهای متخصص جدید قرار گرفته و از قدرت های متفاوت آن‌ها استفاده کنند. در کنار این مورد قابلیت فعال کردن kill-streak ها، تجهیزات و... نیز وجود دارد.
نسخه PS4 بتا Black Ops 3، در تاریخ 23 آگوست به پایان می رسد. بنابراین سعی کنید در فرصت باقی مانده به تجربه این نسخه بپردازید. نسخه بتا پلتفرم های PC و Xbox one نیز در تاریخ 26 آگوست آغاز شده و تا 30 آگوست ادامه دارد.
Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ 6 نوامبر سال جاری، برای پلتفرم های PC، PS4، Xbox one، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

منبع
فقط بتل فیلد