Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه Xbox one عنوان Rock Band 4، هشتاد دلار قیمت دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  pgalleryRockBand4-Promo-Illustration.jpg]

اینطور که از شواهد پیداست، دارندگان کنسول Xbox one برای دسترسی به عنوان Rock Band 4 بایستی 20 دلار بیشتر از دارندگان کنسول PS4 هزینه کنند. سوالی که به وجود می آید این است که علت این تفاوت قیمت چیست؟

استودیو Harmonix، سازنده عنوان Rock Band 4، امروز در کنار رونمایی از فهرست کنترلرهای سازگار با بازی، قیمت این عنوان را در پلتفرم های مقصد بازی تایین کرد. با توجه به اعلامیه استودیو، قیمت نسخه Xbox one بازی معادل با 80$ بوده و نسخه PS4 این عنوان با قیمت استاندارد بازی‌ها یعنی 60$ به فروش می رسد.
دلیل این تفاوت قیمت نیز به آداپتوری باز می گردد که همراه با نسخه Xbox one بازی عرضه شده و با استفاده از آن می توانید از کنترل های قدیمی بازی در نسخه جدید استفاده کنید، بدین صورت که با استفاده از این آداپتور قادر به استفاده از گیتار و درام کنسول Xbox 360 خواهید بود.
این آداپتور برای کنسول PS4 عرضه نخواهد شد، چرا که کنترل های موجود بدون نیاز به آداپتور در کنسول PS4 کار می کنند. در ضمن تمامی نسخه های Xbox one بازی با این آداپتور عرضه می شوند و خبری از نسخه بدون آداپتور نیست.
همان طور که پیشتر ذکر شد، استودیو Harmonix فهرستی از گیتارها، درام‌ها و میکروفون های سازگار با بازی را نیز منتشر کرد که شما را به مشاهده آن دعوت می کنیم:

[تصویر:  rock_band_4_early_comp_list.jpg]


Rock Band 4 در تاریخ 6 اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

منبع