Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت دسترسی به برنامه Xbox One Preview را محدود خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-backwards-compatibility-.png]

با توجه به شواهد موجود، در آینده دسترسی به برنامه Xbox One Preview دیگر به راحتی نخواهد بود و مایکروسافت دسترسی به این برنامه را محدودتر خواهد کرد.

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که آمار افراد حاضر در برنامه Xbox One Preview، بسیار زیاد می باشد و تعداد افراد موجود در این برنامه به زودی از ظرفیت خارج خواهد شد.
به همین علت، مایکروسافت قصد دارد شرایط دشوارتری را برای افراد جدیدی که قصد ورود به این برنامه را دارند، لحاظ کند.
در همین رابطه، نماینده مایکروسافت در مصاحبه ای با وبسایت Gamespot گفت:
نقل‌قول:
با توجه به استقبال فوق العاده طرفدارانمان، ظرفیت برنامه Xbox One Preview به زودی تکمیل خواهد شد.
وی افزود:
نقل‌قول:
به همین علت ما قصد داریم تعداد افرادی را که برای تست کردن این برنامه انتخاب می کنیم، کاهش دهیم. ما از علاقه شما نسبت به این برنامه، در مدت زمان گذشته بسیار سپاس گذاریم و امیدواریم که اطلاعات تازه ای را در فرصت های آتی در اختیار شما بگذاریم.
اعضای برنامه Xbox One Preview، می توانند زودتر از دیگران ویژگی های جدید موجود در بروزرسانی های سیستم عامل کنسول را تجربه کنند. همچنین با معرفی برنامه Xbox 360 Backwards Compatibility، اعضای این برنامه می توانند بازی های کنسول Xbox 360 را تجربه کرده و مایکروسافت را در بهینه سازی این بازی ها برای کنسول Xbox one، یاری دهند.
در کنار این موضوع، کمپانی مایکروسافت طی هفته های آتی، رابط کاربری جدید کنسول را عرضه خواهد کرد. این رابط کاربری بر پایه سیستم عامل Windows 10 طراحی شده و طبق گفته سازندگان از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است.

منبع