Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از دمو بازی Fifa 16 منتشر شد + تاریخ انتشار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  FIFA-16-No-Touch-Dribbling1-250x141.jpg]

امروز اطلاعات جدید از دموی بازی پرطرفدار Fifa 16 منتشر شد. همچنین تاریخ انتشار این دمو نیز مشخص شد. برای دریافت این اطلاعات و فهمیدن تاریخ انتشار دمو به ادامه مطلب مراجعه کنید.  ابتدا به تاریخ انتشار این دمو می‌پردازیم. طبق گفته EA، این دمو در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۷ شهریور) منتشر خواهد شد؛ یعنی تنها ۱۲ روز دیگر. همچنین اعلام شد که این دمو برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
امروز EA حالت‌هایی که می‌توان در دمو تجربه کرد را نیز اعلام نمود که همراه با توضیحات کامل در زیر مشاهده می‌کنید:
  • Kick-Off: وارد زمین شوید و فوتبال بازی کنید! در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC، به محض وارد شدن به دمو وارد بازی El Clasico در ورزشگاه Santiago Bernabeu می‌شوید.
  • FUT Draft: یک نوع کاملا متفاوت برای بازی کردن را تجربه کنید. در حالی که تیم خود را می‌سازید، تصمیمات عقلانی و درست بردارید. سپس تیمتان را به زمین برده و با آن به صورت آفلاین بازی کنید.
  • Fifa Trainer: همگی می‌توانند در سطحی بالاتر در Fifa 16 با یکدیگر رقابت کنند. از Fifa Trainer دیدن کنید؛ مکانی که می‌توانید به صورت تمرینات متنی، سطح خود را بالا ببرید و بازیکن بهتری شوید.
  • New Skill Games: در حالی که می‌خواهید وارد بازی شوید و بازی در حال بارگذاری است، شش Skill Game جدید که به بازی اضافه شده‌اند را تجربه کنید.
  • Bundesliga Broadcast Presentation (تنها در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC): از Broadcastهای معتبر در هنگام بازی تیم‌های Borussia Dortmund و Borussia Mönchengladbach لذت ببرید.
باید گفت که تیم‌های موجود در این دمو عبارتند از: FC Barcelona ،Real Madrid CF ،Borussia Dortmund ،Borussia Mönchengladbach ،Chelsea FC ،Inter Milan ،PSG ،River Plate Seattle ،Seattle Sounders و دو تیم ملی زنان ایالات متحده آمریکا و آلمان.
ورزشگاه‌های موجود در دمو نیز Santiago Bernabeu ،Borussia-Park و CenturyLink Field هستند.
لارم به ذکر است که بازی Fifa 16 در تاریخ ۲۲ سپتامبر (معادل با ۳۱ شهریور) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360  و PC منتشر خواهد شد.