Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: لیست نمرات عنوان انحصاری Devil’s Third | یک شکست کامل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Devil’s Third برای مدت زمان زیادی در دست ساخت قرار داشته است. به تازگی لیست نمرات این عنوان انحصاری کنسول Wii U، منتشر شده است. برای مشاهده نمرات بازی، در ادامه مطلب با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Devil-s-Third-250x141.jpg]


همانطور که می دانید، عنوان Devil’s Third موفق شد که نمره بالایی را از مجله معتبر Famitsu دریافت نماید. این عنوان، ابتدا قرار بود در نسل قبل و توسط THQ منتشر شود،  اما این ناشر پس از مدتی برشکست شد و این عنوان به یک بازی انحصاری کنسول Wii U تبدیل شد.

همچنین، بر طبق گفته های سازندگان، قرار است یک نسخه فرعی از بازی برای کامپیوتر های شخصی نیز منتشر شود. نسخه PC این عنوان، Devil’s Third Online نام خواهد داشت که تنها به صورت آنلاین، قابل بازی خواهد بود. این نسخه با عبارت “free-to-start” توصیف شده است.

بر طبق اطلاعات منتشر شده، موتور بازیسازی این عنوان در طول فرآیند ساخت چندین بار تغییر کرده است و این مورد ممکن است نتایج نامطلوبی را به همراه داشته باشد. پیش نمایش های بازی نیز چندان امیدوار کننده نبودند. همچنین، شایعاتی منتشر شده بود که بیان می کرد شعبه آمریکا نینتندو به دلیل کیفیت پایین بازی، قصد ندارد این عنوان را منتشر کند.

با این وجود، نقد مثبت مجله ژاپنی Famitsu طرفداران بازی را امیدوار کرده بود. اما همانطور که در ادامه متن مشاهده می کنید، منتقدان غربی استقبال خوبی از این عنوان انحصاری نکرده اند. امتیازات پایین به جز مواردی که مشخص شده است بر مبنای ۱۰ نمره هستند. اکنون می توانید متای بازی را در تصویر زیر مشاهده کنید.

[font=tahoma]۳DJuegos – ۶
[/font]

TheSixthAxis – ۵

Gamespot – ۳

God IS A Geek – ۳

GamesRadar – ۱٫۵/۵

Metro – ۲

Digital Spy – ۱/۵

Kotaku – “No


منبع