Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mad Max با رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی Xbox One و PS4 اجرا خواهد شد| نقشه بازی بی نهایت است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  mad-max-supports-1080p-resolution-on-ps4...50x132.jpg]
نسخه Xbox One و PS4 عنوان Mad Max ساخته استودیو Avalanche با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. آقای John Fuller، تهیه کننده ارشد بازی، در یک گفتگو با وبسایت گیمینگ بولت این موضوع را تایید کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آقای Fuller همچنین در مورد جزییات نقشه بازی و محدودیت های آن صحبت کرد:
نقل‌قول:
نقشه بازی هیچ محدودیتی ندارد… در واقع این یعنی هیچ طرف و انتهایی در نقشه وجود ندارد و شما می‌توانید در این “هیچ” بی نهایت و بزرگ رانندگی کنید تا حوصله اتان سر برود و یا کشته شوید.
وی ادامه داد:
نقل‌قول:
تکنولوژی که ما در ساخت Mad Max از آن بهره بردیم این قابلیت را دارد که از یک جهان فوق‌العاده بزرگ پشتیبانی کند اما موضوع مهم توازن میان محتوا و مسافتی که کاربران قصد سفر در آن را دارند می‌باشد، اینگونه کاربران احساس می‌کنند که با یک جهان غنی روبرو هستند.
درست مانند همتای هالیوودی این بازی، دنیای Mad Max قرار است یک دنیای آخرالزمانی و بی آب و علف باشد و حسی مانند راه رفتن در یک صحرای بزرگ به آدم دست بدهد. ماه مه امسال آقای Ivar Jansson، برنامه نویس ارشد گرافیک بازی، در مورد تکنولوژی که در ساخت جهان باز Mad Max از آن استفاده شده است صحبت کرد.
وی گفت:
نقل‌قول:
موتوری که از آن استفاده می‌شود برای بازی های جهان باز بهینه سازی شده است و به همین دلیل شما در بازی تغییر زمان، آب و هوای پویا و طوفان های بزرگ شن را مشاهده خواهید کرد. Mad Max در یک دنیای بی آب و علف جریان دارد که بسیاری از سطح زمین در آن قابل مشاهده می‌باشد پس ما کمی اختلاف منظر و سطح به بازی دادیم تا به مواد زمین کمی عمق داده باشیم. ما همیشه می‌خواهیم که در بازی هایمان از آزادی عمل و تخریب بالا پشتیبانی کنیم و به نظرم به سطح خوبی از آن رسیده ایم که من فکر می‌کنم بازی های ما خاص است.
آقای Fuller همچنین در مورد وسیله نقلیه Max با نام Magnum Opus و قابلیت هایش صحبت کرد:
نقل‌قول:
از Magnum Opus برای سفر، به عنوان یک سلاح و به عنوان یک پناهگاه استفاده می‌شود و این وسیله بازتابی از انتخاباتی است که کاربران در طول سفر Max خواهند گرفت.
عنوان Mad Max در تاریخ ۱ سپتامبر مصادف با ۱۰ شهریور برای Xbox One  ،Playstation 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع
بی نهایت مگه داریم مگه میشه ولی اگه.گیم پلیش به خاطر کویر بودنش خسته کننده نشه بازی توپیه