Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فضای مورد نیاز برای نصب بسته الحاقی Destiny: The Taken King مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که اطلاع دارید، بسته الحاقی Destiny: The Taken King یک بروز رسانی بزرگ برای عنوان پر طرفدار Destiny محسوب می شود. بنابراین، بهتر است که ابتدا هارد کنسول خود را بررسی کنید تا از داشتن فضای کافی برای نصب این بسته الحاقی، اطمینان حاصل کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  destiny_the_taken_king_oryx-250x138.jpg]

نسخه فیزیکی Destiny: The Taken نیز منتشر خواهد شد، اما افرادی که پیش از این عنوان اصلی را تهیه کرده اند، به احتمال زیاد این بسته الحاقی را به شکل دیجیتالی خریداری خواهند کرد.


برای انجام این کار، بهتر است که پیش از انتشار بسته الحاقی The Taken King در تاریخ ۱۵ سپتامبر (سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۴) هارد کنسول خود را ارزیابی کنید و از وجود داشتن فضای کافی برای نصب بازی، مطمئن شوید. در ادامه، حجم نسخه های مختلف بازی را مشاهده می کنید:
• PS4: 18GB
• Xbox One: 18GB
• PlayStation 3: 20GB
• Xbox 360: 10GB

برخی از مدل های قدیمی کنسول های نسل هفتمی، فضای ذخیره سازی بسیار محدودی را دارند. اگر شما نیز از یک کنسول نسل هفتمی که تنها دارای ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد، استفاده می کنید، در نصب کردن این بسته الحاقی با مشکل مواجه خواهید شد.

Bungie به این دسته از کاربران توصیه کرده است که فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهند یا اینکه به کنسول های نسل هشتمی مهاجرت کنند. در صورتی که گزینه دوم را انتخاب کنید و کنسول نسل هشتمی شما از همان خانواده قبلی باشد باید عنوان اصلی را دوباره خریداری نمایید. با این وجود، DLC خریداری شده به کنسول شما منتقل خواهد شد.


Bungie پیشنهاد کرده است که اگر احساس می کنید با مشکلات شدیدی رو به رو شده اید، با بخش پشتیبانی کمپانی Activision تماس بگیرید.

نقل‌قول:
اگر شما یکی از کاربران ثبت شده و فعال عنوان Destiny هستید و از یک کنسول دارای فضای ذخیره سازی ۲۰ گیگابایت استفاده می کنید، در صورتی که درخواست خود را پیش از تاریخ ۳۱ دسامبر (پنج شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۴) ثبت کنید، ما شما را در پیدا کردن یک راه حل مناسب برای موضوع فضای ذخیره سازی کنسولتان یاری خواهیم کرد.

منبع