Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ عرضه بازی Year Walk برای Wii U مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Year-Walk-Wii-U-Sept-17.jpg]

چندی پیش اعلام شده بود که بازی Year Walk در پاییز سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی Wii U عرضه خواهد شد. به تازگی سازندگان بازی تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی برای کنسول Wii U را اعلام کرده اند. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
بازی Year Walk که در گذشته برای گوشی های همراه و رایانه های شخصی عرضه شده بود، قرار است برای کنسول نسل هشتمی Wii U عرضه شود. این بازی در هنگام عرضه‌ی خود، از سوی منتقدین مورد تحسین واقع شد. بر اساس گفته‌های سازندگان بازی، عنوان Year Walk در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۵ برابر با ۲۶ شهریور ۹۴ از طریق Nintendo eShop برای آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا عرضه خواهد شد.
نسخه‌ی کنسول Wii U این بازی فقط یک پورت ساده نخواهد بود. بر روی این نسخه تلاش بسیاری انجام شده است و تفاوت هایی با نسخه‌ی اصلی دارد. تا جایی که می‌توان آن را به عنوان نسخه‌ی نهایی و کامل شناخت. همچنین گیم پد کنسول Wii U به تجربه‌ی بازی لذت بسیاری را اضافه کرده است.
در بازی Year Walk جنگلی تاریک با موجوداتی ترسناک و مرموز در انتظار شما خواهند بود. وقایع این بازی در قرن نوزدهم و در کشور سوئد رخ خواهد داد.
شما می‌توانید تریلر بازی را از اینجا مشاهده کنید.

منبع