Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Razer کنترلر Xbox One مخصوص مسابقات با نام Wildcat را معرفی کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت Razer به عنوان یکی از پرچمداران قطعات و نرم افزارهای گیمینگ، کنترلر Wildcat را امروز برای Xbox One عرضه کرد. این دسته ی فوق حرفه ای مخصوص گیم که در رده ی کنترلر های tournament قرار میگیرد، از 4 دکمه ی چند منظوره بهره می برد که به گیمر این امکان را میدهد تا برای دسترسی آسان تر به قابلیت های بازی، آن ها را برنامه ریزی کند.

[تصویر:  131a.jpg]

این کنترلر که 25 درصد از سایر دسته های tournament سبک تر است از طراحی ارگونومیک مطلوبی برخوردار است و حاوی یک control panel مخصوص است که به کاربران امکان ایجاد و تغییر پروفایل تنظیمات برای هر بازی در حین کار را میدهد.

[تصویر:  131d.jpg]

آقای Min-Liang Tan بنیان گذار و مدیر کل شرکت Razer در مورد این کنترلر گفت:

نقل‌قول: کنترلر Wildcat سومین نسل از کنترلر های مخصوص Xbox و حاصل سال ها همکاری با اعضای eSports و آزمایش تعداد زیادی نمونه می باشد. این کنترلر که سبک ترین مدل بین رقبای خود است از چندین دکمه ی قابل برنامه ریزی بهره می برد که به گیمرها آزادی عمل بی نظیری اعطا می کند.


[تصویر:  131b.jpg]

Razer Wildcat با بهره گیری از کربن تقویت شده با کیفیت بالا برای analog stick های کنترلر و استفاده از آلیاژ آلومینیوم مخصوص هواپیماهای پیشرفته برای کلیدها، دوام و طول عمر بالایی را به کاربران ارائه می دهد.