Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Ace Attorney 6 برای کنسول ۳DS منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بر طبق اطلاعاتی که در جدید ترین شماره مجله ژاپنی Famitsu منتشر شده است، عنوان Phoenix Wright: Ace Attorney 6 برای کنسول دستی پر طرفدار ۳DS عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.


آقای Eshiro Motohide، وظیفه تهیه کنندگی این عنوان را بر عهده دارد و آقای Takeshi Yamazaki نیز، کارگردان بازی است. همچنین، سازندگان بیان کرده اند که طرفداران می توانند دموی قابل بازی این عنوان را در نمایشگاه Tokyo Game Show امسال تجربه نمایند. این نمایشگاه از تاریخ پنج شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ شروع شده و تا یکشنبه، ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

سازندگان ادعا کردند از سیستم تازه ای در این عنوان استفاده کرده اند که باعث افزایش سرعت بازی خواهد شد. می توانید از طریق این لینک سایت رسمی بازی را مشاهده نمایید.

Capcom تایید کرد که عنوان Phoenix Wright: Ace Attorney 6 در کشورهای غربی نیز منتشر خواهد شد. Capcom در مصاحبه ای با وبسایت خبری ShackNews بیان کرده است:
نقل‌قول:
عنوان Ace Attorney 6 در کشورهای غربی نیز عرضه خواهد شد. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره تاریخ انتشار بازی در این منطقه منتشر خواهیم کرد.


سازندگان هنوز تاریخ انتشار دقیقی را برای عنوان Phoenix Wright: Ace Attorney 6 اعلام نکرده اند.

منبع: gematsu