Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Journey: Collector’s Edition رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  journey_1-ds1-670x437-constrain.png]

اگر شما نیز قصد دارید عنوان Journey را در کنسول PS4 تجربه کنید اما برای خرید نسخه دیجیتالی آن مردد هستید، خبری خوبی برای شما داریم. برای جزئیات بیشتر با ماه همراه باشید.

Journey قرار است در ماه آینده نسخه فیزیکی داشته باشد. و شما می توانید در تاریخ 2 اکتبر (مصادف با 10 مهر) این نسخه را که با نام Journey: Collector’s Edition شناخته می شود، در کنسول PS4 تجربه کنید. نسخه کلکسیونی بازی در کنار Journey، عناوین قبلی استودیو سازنده یعنی flow و Flower را نیز شامل خواهد شد.
در حالی که پورت دیجیتالی Journey در کنسول PS4 کاملا مشابه با نسخه PS3 بود، در نسخه Collector’s Edition شاهد ویژگی های جدیدی خواهیم بود که از آن‌ها می توان به یک مستند 30 دقیقه‌ای از روند ساخت بازی و تفسیر توسعه‌دهندگان بازی، اشاره کرد.
Journey یک عنوان بسیار زیبا و یکی از بهترین بازی های نسل گذشته است و تجربه آن به تمامی دارندگان کنسول سونی پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است نسخه PS4 بازی با وضوح تصویر 1080p منتشر شد.

منبع
عالی، واقعا عالی، ارزش این بازی از خیلی بازی هایی که هزینه های کلان تبلیغاتی میبرن هم با ارزش تره، سادگی و زیبایی این عنوان واقعا بی نظیره، جزو با ارزش ترین انحصاری های PS3 بوده و همچنین PS4 و احترام زیادی برای این عنوان قائلم