Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Kaz Hirai: نوآوری موجود در برند PlayStation بی نظیر است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید، مراسم IFA فردا در برلین آغاز خواهد شد و در همین راستا Sony امروز کنفرانسی را در غرفه خود برگزار کرد. در این کنفرانس آقای Kazuo Hirai درباره نوآوری های برند محبوب پلی استیشن صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  PS4-logo-201_440-ds1-670x378-constrain-250x141.jpg]

ایشان کنفرانس را با صحبت درباره نوآوری برند پلی استیشن آغاز کرد:

نقل‌قول:
اطمینان دارم که شما بارها این گفته ها را از من شنیده اید. هدف اصلی ما در سونی، نوآوری است. ما در بخش های مختلفی مانند تلفن های هوشمند و تلویزیون، کارهای خلاقانه ای انجام داده ایم اما این روند قرار نیست متوقف شود. در واقع، نوآوری نقش عظیمی در موفقیت بخش پر طرفدار PlayStation داشته است. این موضوع ما را تشویق کرده است تا بر روی تکنولوژی های جدیدی کار کنیم و تجربه های تازه ای را برای مخاطبان خلق کنیم. همانطور که اعلام کرده ایم، کنسول پلی استیشن بهترین مکان برای بازی است و این در مورد بخش های مختلف نظیر ویدیو و موسیقی نیز صدق می کند.

او ادامه داد:

نقل‌قول:
ما به طور مداوم، اکوسیستم پلی استیشن را از طریق ارتقا دادن سخت افزار، نرم افزار و ویژگی های شبکه بهبود داده ایم و موفق شده ایم که تجربه های هیجان انگیزی را ایجاد کنیم. بدون شک، نوآوری موجود در برند PlayStation بی همتا است. ما تلاش کردیم که بازیکنان را از طریق راه هایی که پیش از این غیر ممکن بودند به یک دیگر متصل نماییم.

Kazuo Hirai سپس درباره Project Morpheus مواردی را بیان کرد:

نقل‌قول:
Project Morpheus قطعا بهترین مثال موجود در این زمینه می باشد. این وسیله، سیستم واقعیت مجازی ما می باشد که برای کنسول نسل هشتمی PS4 طراحی شده است. Project Morpheus یک نوآوری بزرگ است که آینده صنعت را به بازیکنان نشان خواهد داد و این پتانسیل را دارد تا تجربه بازی کردن را ارتقا دهد. Project Morpheus حسی را در شما ایجاد خواهد کرد که با گیم پلی سنتی کاملا متفاوت است و شما را به یک دنیای بی نظیر وارد خواهد کرد. Project Morpheus علاوه بر یک تجربه بی همتا و جدید در زمینه واقعیت مجازی، از یک بعد اجتماعی نیز برخوردار است. این وسیله به بازیکنان اجازه خواهد داد که تجربه های خود را با یک دیگر به اشتراک بگذارند.

او در انتها گفت:

نقل‌قول:
بنابراین باری دیگر می گویم از فرصت استفاده کنید و با مراجعه به غرفه ما از تجربه های هیجان انگیز و عمیق موجود در حوزه پلی استیشن لذت ببرید. این نکته را به خاطر بسپارید که این تجربه ها با تمام مواردی که در گذشته مشاهده کرده اید تفاوت دارند.

منبع