Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آخرین محتوای اضافی عنوان CoD: Advanced Warfare برای کاربران PC و PlayStation منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسته اضافی Reckoning که چهارمین و آخرین محتوای اضافی عنوان زیبای Call of Duty: Advanced Warfare محسوب می شود، به تازگی برای پلتفرم های PC, PlayStation 3 و PS4 منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  advanced-warfare-reckoning-dlc-250x141.jpg]

اگر شما هم جزو افرادی هستید که عناوین سری Call of Duty را بر روی کنسول های پلی استیشن تجربه می کردید، به احتمال زیاد با مشاهده این خبر خوشحال خواهید شد. بر اساس قراردادهای موجود میان مایکروسافت و کمپانی اکتیویژن، بسته های اضافی عناوین مختلف سری Call of Duty در ابتدا برای کنسول های Xbox منتشر می شدند. اما ظاهرا اوضاع تغییر کرده است و این روند امروز به پایان می رسد. با گذشت یک ماه از عرضه محتوای اضافی Reckoning برای کنسول های Xbox One و Xbox 360، این محتوا در نهایت برای دارندگان کنسول های پلی استیشن نیز منتشر شد.

از این به بعد بسته های اضافی سری Call of Duty به صورت انحصاری زمانی برای دارندگان کنسول های Xbox منتشر نخواهند شد. در نسل هشتم، Activision و Sony سطح روابط خود را بهبود داده اند و قرار است بسته های اضافی عنوان Black Ops 3 به صورت انحصاری زمانی برای کنسول های سونی عرضه شوند. البته هنوز مشخص نیست که این ارتباط کاری تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. آن طور که به نظر می رسد، کاربران کنسول های Xbox و همچنین پلتفرم PC از این پس باید یک ماه برای دریافت محتویات اضافی بازی های سری Call of Duty صبر نمایند.

این بسته اضافی شامل چهار نقشه جدید در بخش چند نفره می باشد. همانطور که می دانید، این چهار نقشه تازه Overload, Quarantine, Fracture و Swarm نام دارند. محتوای اضافی Reckoning را می توانید به صورت جداگانه و با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار تهیه کنید. همچنین افرادی که Season Pass بازی Call of Duty: Advanced Warfare را خریداری کرده اند می توانند بسته اضافی Reckoning را به صورت رایگان دانلود کنند.

استودیو Treyarch هنوز اطلاعات زیادی را درباره محتویات قابل دانلود عنوان Call of Duty: Black Ops 3 بیان نکرده است. با این وجود آنها مدتی پیش اعلام کردند که نقشه پر طرفدار Nuketown پاداش پیش خرید عنوان Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 قرار است در تاریخ ۶ نوامبر (جمعه، ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم های PC, PS3, PS4, Xbox 360 and Xbox One منتشر شود.