Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی سافت قول داد تا در AC III به دزموند به طور عالی بپردازد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ایا شما یکی از طرفداران دزموند هستید؟شرکت یوبی سافت اعلام کرد که طرفداران بازی Assassin’s Creed بعضی از ان ها این کارکتر را دوست دارند و بعضی دیگر نیز دوست ندارند ولی پرداخت به این کارکتر در نسخه ی سوم این سری بازی ارزشش را خواهد داشت.

نقل قول:
ما دزموند را در دوره های مختلف بازی از ابتدا ساختیم و من فکر می کنم که بتوانیم نتیجه ی نهایی را بگیریم و او نیز شگفت انگیز و عالی خواهد بود.من فکر می کنم که کسی واقعا کارکتر Luke Skywalker در فیلم starwarz را به عنوان یک امید نو و جدید دوست نداشته باشد ولی در پایان ارک داستانی این کارکتر و ماجراجویی که او انجام داد باعث شد او شگفت انگیز بشود. Alex Hutchinson کارگردان این بازی ادامه داد که تیم سازنده ی بازی یک پرداخت ارزنده و عالی به کارکتر دزموند برای ان هایی که از نسخه ی اول بازی بوده اند خواهند داشت.البته این بدین معنا نیست که افرادی را که تازه با این فرانچایز اشنا شده اند را فراموش کنند.

نقل قول:
ما شما را به گونه ای جذب بازی میکنیم و این بازی نیز به عنوان یک بازی مستقل ارزشمند خواهد بود.ولی پرداخت کامل و اصلی به کارکتر دزموند تنها برای کسانی خواهد بود که با ما از ابتدا بوده اند.
منبع
خیلی خوبه.ممنون.Confused74:Confused74:Confused74: