Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed Syndicate منتشر شد | تمرکز روی سلاح‌های پنهان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ACS_Screen_TrainCombat_wm_E3_150615_4pmP...50x141.jpg]

Ubisoft Quebec در حال کار بر روی Assassin's Creed Syndicate و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن است و امروز اطلاعات جدیدی درباره این بازی منتشر شد. با گیمفا همراه باشید. 
داستان بازی Assassin's Creed Syndicate در دورلن لندن ویکتوریایی جریان دارد و برای اولین بار در این سری، دو شخصیت اصلی را مشاهده خواهیم کرد.
طبق گفته سازندگان، تمرکز اصلی این نسخه از سری پرطرفدار Assassin's Creed بر روی سلاح‌های پنهان می‌باشد و اعلام شد که برای سریع‌تر بودن، شمشیر‌ها تقریبا از بازی حذف شدند. همچنین اعلام شد که انیمیشن‌های Multikill و Multy-Finisher دوباره به بازی اضافه شده‌اند.

نقل‌قول:
ما به دلایلی، شمشیر‌ها را تقریبا از بازی حذف کرده‌ایم زیرا هم کند می‌باشند و هم اینکه ما در بازی قبلی که در دوران انقلاب فرانسه بود از آنها استفاده کردیم؛ پس باید تفاوتی بین این دو دوران (یعنی دوران لندن ویکتوریایی و انقلاب فرانسه) وجود داشته باشد. تمرکز اصلی ما در این نسخه بر روی سلاح‌های پنهان است. ما می‌خواستیم که نبرد‌ها بی‌رحم باشند. 

در آخر باید بگوییم که انیمیشن‌های Multikill و Multy-Finisher دوباره به بازی اضافه شده‌اند. 


لازم به ذکر است که Assassin's Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال جاری (معادل با 1 آبان سال جاری) برای PS4 و Xbox One و در تاریخ 19 نوامبر سال جاری (معادل با 28 آبان سال جاری) برای PC منتشر خواهد شد.


دوستان به دلیل محدودیت‌های انجمن تیتر رو تغییر دادم :heart:
نقل‌قول: به دلیل محدودیت‌های انجمن تیتر رو تغییر دادم [تصویر:  heart.png]

درکت می کنم

خوبه به نظرم یوبی ی ت.ک.و.ن.ی به خودش داده که ی بازی خوب بسازه
فک کنم این یکی یکم بتونه به قبلیا نزدیک کلا این حسم خوب بوده رو بلک فلگ جواب داد ولی یونیتی گفت بد میشه بد شد
خیلی خوبه به نظر من. اینجوری میشه از پشت خیلی سریع بیای یه ضربه بزنی سریع به راحت ادامه بدی.
(09-05-2015, 09:02 PM)The J0ker نوشته است: [ -> ]خیلی خوبه به نظر من. اینجوری میشه از پشت خیلی سریع بیای یه ضربه بزنی سریع به راحت ادامه بدی.

بعد جسد یارو هم بیوفته زمین و کسی هم شک نمیکنه ؟  :D ماشالله هوش مصنوعی در حد مرغ پخته
منظور پشت بوم بود نه زمین، وگرنه زمین که باشه همه رو میکشم اونم پرسروصدا.
(09-05-2015, 08:28 PM)kourosh gamer s نوشته است: [ -> ]
[تصویر:  ACS_Screen_TrainCombat_wm_E3_150615_4pmP...50x141.jpg]

Ubisoft Quebec در حال کار بر روی Assassin's Creed Syndicate و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن است و(چقدر "و" زیاد به کار می‌بری!) امروز اطلاعات جدیدی درباره این بازی منتشر شد. با گیمفا همراه باشید. 
داستان بازی Assassin's Creed Syndicate در دورلن(دوران) لندن ویکتوریایی جریان دارد و برای اولین بار در این سری، دو شخصیت اصلی(اینجا مشکلی نداشت :| همینطوری دستم خورد حال پاک کردن نداشتم. خستم!!!) را مشاهده خواهیم کرد.
طبق گفته سازندگان، تمرکز اصلی این نسخه از سری پرطرفدار Assassin's Creed بر روی سلاح‌های پنهان می‌باشد و اعلام شد که برای سریع‌تر بودن، شمشیر‌ها تقریبا از بازی حذف شدند. همچنین اعلام شد (تکرار "اعلام شد" میتونستی مث این اخبارا بگی وی خاطر نشان کرد یا...)که انیمیشن‌های Multikill و Multy-Finisher (نکته مهمی رو نگفتی: He also mentioned that they brought back the multikill multi-finisher animations from Assassin’s Creed III دوباره به بازی اضافه شده‌اند.

نقل‌قول:
ما به دلایلی، شمشیر‌ها را تقریبا از بازی حذف کرده‌ایم زیرا هم کند (وقتی میگی به دلایلی ینی نمیخوام دلیلشو بگم بعد اومدی پشتش دلیلش رو گفتی که نتیجش میشه یه پوکر فیس گنده برای خواننده! :|می‌باشند و هم اینکه ما در بازی قبلی که در دوران انقلاب فرانسه بود از آنها استفاده کردیم؛ پس باید تفاوتی بین این دو دوران (یعنی دوران لندن ویکتوریایی و انقلاب فرانسه) وجود داشته باشد. تمرکز اصلی ما در این نسخه بر روی سلاح‌های پنهان است. ما می‌خواستیم که نبرد‌ها بی‌رحم(بی رحمانه درسته. متن اینه:  brutal and visceral حالا اون visceral حذف شده! حالا این کلمه چی هست؟ همین ماژولار احشایی بودا... این میشه احشایی :| البته باید پر از خون ریزی معنا بشه) باشند. 

در آخر باید بگوییم که انیمیشن‌های Multikill و Multy-Finisher دوباره به بازی اضافه شده‌اند. 


لازم به ذکر است که Assassin's Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال جاری (معادل با 1 آبان سال جاری) برای PS4 و Xbox One و در تاریخ 19 نوامبر سال جاری (معادل با 28 آبان سال جاری) برای PC منتشر خواهد شد.(همش "سال جاری" :| یه ذره تنوع بده) 


دوستان به دلیل محدودیت‌های انجمن تیتر رو تغییر دادم :heart: 

یهو حوس کردم اشکال بگیرم :|
کوروش جان سلام!!!
:D
شرمنده!