Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروشگاه Microsoft پیشنهادهای ویژه ای را برای طرفداران Xbox One دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید به پایان فصل تابستان نزدیک شده ایم. خوشبختانه، فروشگاه مایکروسافت پیشنهادهای ویژه ای را برای افرادی که از به پایان رسیدن این فصل ناراحت هستند در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  xbox-one-console1-ds1-670x443-constrain-250x165.jpg]


فروشگاه مایکروسافت در حال حاضر پیشنهادهای مناسبی را برای افرادی که علاقه مند به خرید یکی از باندل های کنسول نسل هشتمی Xbox One هستند، دارد. علاقه مندان می توانند یک نسخه رایگان از عنوان Assassin’s Creed Unity و یک بازی دیگر را در کنار کنسول Xbox ONE دریافت نمایند. البته ممکن است که برخی از طرفداران علاقه زیادی به دریافت عنوان Assassin’s Creed Unity نداشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این پیشنهادها تنها شامل کنسول هایی می شوند که تا کنون منتشر شده اند و متاسفانه باندل زیبای Xbox One Elite و باندل های عناوین Halo 5: Guardians, FIFA 16 و Forza Motorsport 6 در این پیشنهاد ها قرار نگرفته اند.

لازم به ذکر است که این پیشنهاد ها در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۵ (دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ) به پایان می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده پیشنهادها می توانید از این لینک استفاده نمایید.

منبع