Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اسلحه جدید عنوان انحصاری Splatoon امشب منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، طرفداران عنوان انحصاری Splatoon امشب می توانند جدیدترین اسلحه این عنوان جذاب را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  COCmxoXWIAAiu_w-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

 همانطور که اطلاع دارید، نینتندو از زمان انتشار عنوان انحصاری Splatoon در فصل تابستان، پشتیبانی خوبی را از این بازی زیبا کرده است. البته پس از انتشار بروز رسانی بزرگ عنوان Splatoon که در ماه اوت منتشر شد، اوضاع مقداری تغییر کرده است و سرعت انتشار بروز رسانی ها کاهش یافته است.

خوشبختانه سازندگان بازی در هفته گذشته یک بهینه ساز تازه را برای عنوان Splatoon منتشر کردند و بعضی از طرفداران فکر کردند که محتویات تازه ای برای بازی عرضه خواهد شد، اما این بهینه ساز تنها برای رفع مشکلات matchmaking و برقراری تعادل بیشتر در بازی منتشر شده بود.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، جدیدترین اسلحه عنوان Splatoon که Mini Splatling نام دارد، امشب منتشر خواهد شد. به نظر می رسد که اسلحه The Mini Splatling تنها یک مدل کوچکتر از اسلحه Splatling gun می باشد. اسلحه Splatling gun درون بازی وجود دارد. در همین راستا نینتندو آمریکا پیامی را در حساب توییتر خود منتشر کرده است:
نقل‌قول:
امشب می توانید اسلحه The Mini Splatling را در ساعت ۷PM PT دریافت نمایید.

— Nintendo of America (@NintendoAmerica) September 4, 2015

عنوان زیبای Splatoon به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شده است.

منبع