Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dragon's Dogma: Dark Arisen در نهایت برای PC عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_maxresdefault__6_.jpg]

در سال 2012 شرکت Capcom عنوان Dragon's Dogma را برای پلتفرم های Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه کرد، سال بعد این شرکت مجددا این عنوان با تمام محتوای آن عرضه کرد، نسخه ی دوباره عرضه شده Dragon's Dogma: Dark Arisen نام داشت و حالا این بازی به صورت رسمی برای کامپیوتر های شخصی عرضه خواهند شد.
Capcom به صورت رسمی اعلام کرد که کاربران PC قادر خواهند بود تا نسخه ی کامپیتوتر های شخصی عنوان Dragon's Dogma: Dark Arisen را برای اولین بار بر روی PC خود تجربه کنند، حال باید در نظر داشت که سه سال از عرضه ی نسخه ی اصلی این بازی می گذرد.
این شرکت در حساب توئیتر خود زمان عرضه ی این بازی را هم اعلام کرد.
نقل‌قول: DRAGON’S DOGMA™: DARK ARISEN این ژانویه برای PC عرضه خواهد شد

    — Capcom UK (@Capcom_UK) September 8, 2015

خب، سوالی که هم اکنون به وجود می آید این است، کاربران PC به چه چیزهایی دسترسی خواهند داشت؟ نسخه ی اصلی عنوان Dark Arisen، همه ی DLC های نسخه ی اصلی بازی، دشمنان جدید، مراحل، مکان ها، شخصی سازی کاراکتر، اسلحه ها و زره های جنگی همه ی آن چیز هستند که شما با تهیه ی نسخه ی PC این عنوان بدان دسترسی خواهید داشت، همچنین تعدادی از مهارت ها نسبت به بازی اصلی تغییر یافته اند.
تا عرضه ی این بازی در ماه ژانویه ممکن است تغییرات دیگری نیز رخ دهد، حتی امکان عرضه ی یک نسخه ی ریمستر شده برای کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت نیز وجود دارد.

منبع