Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dota 2 اولین بازی شد که با موتور بازی‌سازی Source 2 ساخته می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این طور که به نظر می‌رسد، بازی محبوب چندنفره Dota 2 از شرکت Valve تبدیل به اولین اثری شد که از موتور بازی‌سازی Source 2 استفاده می‌کند. این بازی پیش از این، از اولین نسخه این موتور بازی‌سازی استفاده می‌کرد. در ادامه با ما همراه باشید.
شرکت Valve، برای اولین بار Dota 2 Reborn را در ماه ژوئن (June) معرفی کرد که به تدریج بخش ها مختلف آن توسط موتور بازی‌سازی Source 2 بازسازی و در قالب بروزرسانی متنوع برای این بازی عرضه شد. حال این ‌طور که به نظر می‌رسد، بعد از ۴ ماه Valve اعلام کرده است که Dota 2 از این پس به طور کامل مبتنی بر موتور بازی‌سازی Source 2 اجرا خواهد شد.
این موضوع تغییری در روند گیم‌پلی بازی ایجاد نخواهد کرد ولی به صورت کامل جلوه های بصری بازی، رابط کاربری و حالت ها را تغییر خواهد داد. هم‌چنین امکان بازی ۲۰ نفر به صورت هم‌زمان، یکی از ویژگی های جدیدی است که به این نسخه اضافه شده است.
Valve، در جریان نمایشگاه GDC 2015 از موتور بازی‌سازی Source 2 رونمایی نمود تا آن را به عنوان جانشین موتور Source اعلام نماید که از سال ۲۰۰۴ توسط دو عنوان Half-Life 2 و Counter Strike: Source استفاده می‌شد. حال شاهد این هستیم که این شرکت اولین عنوانی که به وسیله موتور Source 2 ساخته خواهد شد را اعلام نمود، مطمئنا در آینده نیز شاهد بازی های بسیاری خواهیم بود که به وسیله این موتور ساخته خواهند شد. هم‌چنین Valve از یک بسته الحاقی جدید برای این عنوان با قیمت ۸ دلار رونمایی نمود.
نظر شما در مورد این موضوع چیست؟! آن را با ما در میان بگذارید.
منبع