Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یک میلیون نسخه از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در GOG Galaxy فعال شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The-Witcher-3-Wild-Hunt_2015_09-08-15_001.jpg]

امروز استودیو محبوب CD Projekt RED اعلام کرد که یک میلیون نسخه از عنوان Witcher 3: Wild Hunt در GOG Galaxy فعال شده است. با توجه به این آمار می توان دریافت که پلتفرم این استودیو خلاق عملکرد بسیار خوبی را داشته است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

جالب است بدانید در ماه ژوئن سال جاری، حدود 700 هزار نسخه از این عنوان در GOG Galaxy فعال شده بود. به این معنا که در طول چند ماه گذشته، حدود 300 هزار نفر بازی را در GOG Galaxy فعال کرده اند.
چندی پیش نیز CD Projekt RED از فروش 6 میلیون نسخه‌ای عنوان Witcher 3: Wild Hunt خبر داده بود. متاسفانه آمار دقیقی از فروش بازی در پلتفرم PC منتشر نشده است.
اما می توان گفت در حال حاضر GOG Galaxy دارای 1 میلیون کاربر می باشد و طبق گفته فروشگاه Steam حدود 770 هزار نفر نیز بازی را در Steam فعال کرده اند. در حالی که آمار درستی از فروش بازی در هر پلتفرم وجود ندارد و ممکن است بسیاری از افرادی که بازی را در GOG خریداری کرده اند، بازی را در GOG Galaxy فعال نکرده باشند. می توان گفت عنوان Witcher 3: Wild Hunt حدود 1.8 میلیون نسخه در پلتفرم PC فروش داشته است. بنابراین حدود 30% از فروش بازی متعلق به رایانه های شخصی می باشد.
Witcher 3: Wild Hunt هم اکنون برای پلتفرم های PS4، PC و Xbox One در دسترس می باشد.

منبع