Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت امکان تهیه منبع تغذیه Xbox One را به صورت جداگانه فراهم کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-console1-ds1-670x443-constrain1.jpg]

پیش از این اگر منبع تغذیه Xbox One شما دچار مشکل می‌شد و کنسول تحت ضمانت تعویض و یا تعمیر نیز قرار نمی‌گرفت، باید آن را وداع می‌گفتید؛ چراکه امکان تهیه منبع تغذیه خارجی (آداپتور) برای Xbox One غیر ممکن بود، البته تا به امروز!

پس از شکایت ها و پی‌گیری های طرفداران مبنی‌بر عرضه منبع تغذیه خارجی Xbox One به صورت جداگانه، بلاخره مایکروسافت به درخواست عموم پاسخ مثبت داد و این امکان اکنون فراهم شده است. آقای Larry Hryb از مایکروسافت (که با نام کاربری Major Nelson نیز شناخته می‌شود) امروز از طریق انجمن های Reddit تایید کردند که منبع تغذیه این کنسول به فهرست اقلام فروشگاه وسایل جانبی مایکروسافت اضافه شده است.

دارندگان منبع تغذیه از کار افتاده، می‌توانند با فرستادن قطعه خود به ماکروسافت و پرداخت ۳۵ دلار، منبع تغذیه سالم و جدید را دریافت کنند؛ در غیر این صورت می‌توانند با سفارش آن و پرداخت ۵۰ دلار، اقدام به خرید قطعه کنند. اما برای فعال شدن گزینه های خرید، باید در ابتدا کنسول Xbox One بر روی وبسایت مایکروسافت ثبت شود. شما می‌توانید از طریق این لینک به صفحه خدمات مایکروسافت دسترسی داشته باشید.

آقای Larry Hryb در واکنش به شکایت های طرفدران اینگونه پاسخ دادند:
نقل‌قول:
سلام ملت! خبر از یک تجدید نظر در این باره برای شما دارم. من و تیم پشتیبانی امکان تهیه قطعه منبع تغذیه Xbox One اضافی را از طریق آدرس https://myservice.xbox.com فراهم آورده‌ایم.
هنوز فرصت بررسی آدرس را نیافته‌ام اما تیم پشتیبانی از طریق ارسال ایمیل، بنده را از اضافه شدن این قطعه به فهرست اقلام فروشگاه وسایل جانبی مطلع کردند.
با تشکر!
Larry
اگر شما نیز با مشکل خرابی منبع تغذیه Xbox One خود دست و پنجه نرم می‌کنید، فعلا باید منتظر ورود این قطعه به بازار کشور و عرضه آن از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا خورده‌فروشی های حضوری باشید.