Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کمپانی Google سالگرد ۳۰ سالگی عنوان Super Mario Bros را با یک ایستر‌اگ مخفی جشن گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  mario-bros-fondos-de-pantalla-del-aniver...strain.jpg]
این هفته، هفته‌ی جشن گرفتن کمپانی بازی‌سازی Nintendo به دلیل سالگرد ۳۰ سالگی پرطرفدار‌ترین عنوانش، Super Mario Bros می‌باشد. اما اتفاق جالبی افتاده است. کمپانی بزرگ Google نیز، در این جشن سهیم است. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.


بله کمپانی Google نیز در این جشن خود را سهیم دانسته است و یک ایستراگ مخفی در مرورگر خود از عنوان مذکور قرار داده است. برای دیدن این ایستراگ، عبارت “.Super Mario Bros” را در مرورگر Google تایپ کنید. صفحه‌ی بازی باز می‌شود اما یک چیز در آن جدید به نظر می‌رسد. یک جعبه امتیاز با علامت سوال در گوشه‌ای از تصویر قرار دارد. با کلیک بر روی آن صدای جعبه های امتیاز بازی مورد نظر به علاوه ۲۰۰ امتیاز از آن به ارمقان می‌آید. بنده حدود ۱۰۰‌بار بر روی آن کلیک کردم اما چیز خاصی به نمایش نیامد. ممکن است، مورد خاصی برای افرادی خاص باشد؛ گرچه این احتمال نیز وجود دارد که این کمپانی تنها بخواهد خاطرات شیرین بچگی گیمر‌ها را با این عمل زنده کند.

اقا من اينو تست كردم هيچ اتفاقه خاصي هم نيافتداد 
ولي وقتي اون صداي سكه دادن رو ميشنيدم ياد دوران كودكيم افتادم
براي همين هم چن دقيقه پشت سر هم زدم خيلي حال داد S0 (45)
بسی لذت بردیم آخرم نفهمیدیم هدف چی بود !!! شاید یه قارچی چیزی هم بیاد بیرون
بهترین بازی تاریخ
ممنون بابت خبر اما باید بگم گوگل شرکت نیست. یعنی بود اما چند وقت پیش زیر مجموعه کمپانی ای به اسم alphabet شد علت تغیر آیکونش هم همین بود.
خیلی جالب بود کلیک کردم یه سکه پرید بیرون با اون صدای خاطره انگیز :cry: