Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعداد نقشه‌های Rainbow Six Siege در زمان انتشار مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Tom-clancy%E2%80%99s-Rainbow-Six-Siege3-250x141.jpg]

امروز Ubisoft تعداد نقشه‌های بازی Rainbow Six Siege را در زمان انتشار مشخص نمود. برای فهمیدن این تعداد، با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. 
PCgamer طی مصاحبه‌ای که با یکی از طراحان این بازی داشت، اطلاعاتی درباره تعداد و تنظیمات نقشه‌های بازی Rainbow Six Siege گرفت. این طراح اعلام نمود که Ubisoft حدود 50 ایده مختلف برای تنظیمات نقشه‌ها دارد. همچنین مشخص گردید که تعداد این نقشه‌ها در زمان انتشار این عنوان، ماه دسامبر، 10 عدد خواهد بود.

نقل‌قول:
درست از که در زمان انتشار بازی، تنها 10 نقشه در بازی موجود خواهد بود؛ اما نگران نباشید زیرا ما در حال حاضر مشغول توسعه و ساخت موارد دیگری برای بازی بازان هستیم که پس از انتشار رسمی Rainbow Six Siege منتشر خواهند شد. 

باید گفت که تاریخ انتشار اصلی عنوان Rainbow Six Siege در اواسط ماه اکتبر بود ولی Ubisoft عرضه این بازی را به تاخیر و به ماه دسامبر انداخت. همچنین بتای این عنوان در تاریخ 24 سپتامبر (معادل ۲ مهر ماه) منتشر می‌شود.
البته باید Ubisoft را به دلیل به تاخیر انداختن این بازی تحسین کرد زیرا انجام یک بازی بدون مشکل ولی دیرتر از موعد از تجربه همان عنوان، درست سر موعد ولی با مشکلات فراوان همانند باگ و... بسیار بهتر است. بسیاری از عناوین سال 2014 به همین دلیل شکست خوردند.

[email=http://attackofthefanboy.com/news/rainbow-six-siege-will-launch-with-10-maps/]منبع[/email] و منبع