Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان DOOM به ساخت Fallout 4 کمک کرده اند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout4_E3_YaoGuai-760x428-250x141.jpg]
id Software، سازنده عنوان DOOM، در گیم پلی نبردهای Fallout 4 به بتسدا کمک کرده است. این موضوع در یک ویدیو از بازی که همین هقته منتشر شده بود، مشخص شد و آقای Todd Howard، سازنده عنوان Fallout 4، اعتراف کرد که استودیو id Software به طراحی گیم پلی نبردهای Fallout 4 کمک کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در مورد Fallout 4، بستدا می‌خواست که نبردهای با تفنگ را بهبود بخشیده و یک گیم پلی بی نقص را برای بازی در نبردها طراحی کند و به این فکر افتاد که گرفتن مشاوره و توصیه از id Software می‌تواند ایده خوبی باشد و به همین دلیل از این استودیو در ساخت Fallout 4 کمک گرفت.
در Fallout 3 و New Vegas تعداد بسیار زیادی تفنگ و اینگونه وسایل وجود داشت و برای بهبود عملکرد آن ها دخالت id Software بسیار مناسب می‌باشد زیرا این استودیو مدتهاست که بر روی بازی های اول شخص تیراندازی کار می‌کند و همگان این استودیو را با سری DOOM می‌شناسند. آقای Howard در قسمت دیگری از این ویدیو می‌گوید که بازی احساسی مانند بازی های تیراندازی مدرن می‌دهد و حتی اگر تا کنون به تجربه عناوین قبلی سری Fallout نپرداخته اید، تجربه Fallout 4 برای شما بسیار راحت و خوشایند خواهد بود و اینگونه شما می‌توانید مانند بازی های تیراندازی اول شخص نشانه گیری کرده و دشمنان خود را از پای در بیاورید و یا در حالت سوم شخص به نبرد بپردازید.
بازی به طور حتم چشم انداز بتسدا در مورد اینکه کاربران همان گونه که دلشان می‌خواهد به بازی کردن بپردازند را به نمایش گذاشته است. بازی هایی که به شما اجازه می‌دهند هم به صورت اول شخص و هم سوم شخص به بازی کردن بپردازید به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌باشند و نکته قابل توجه دیگر این می‌باشد که در طراحی شخصیت اصلی بازی دستتان بسیار باز است و گزینه های بسیار زیادی برای طراحی یک شخصیت که به سلیقه های شما نزدیک تر باشد، وجود دارد.
Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان برای Playstation 4 ،Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع